Pluffo Postat 14 februari 2004 Dela Postat 14 februari 2004 (redigerat) I avdelningen skumma musikprylar har vi nu kommit fram till något smått sinnessjukt. En....Eller jag kan inte förklara. Kolla in länken och kolla för bövelen på videon som finns där 😆 http://www.nbb.cornell.edu/neurobio/land/S...002to2003/lil2/ Redigerat 14 februari 2004 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 14 februari 2004 Dela Postat 14 februari 2004 Det är en mycket sjuk hjärna som har kommit på det där... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 14 februari 2004 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2004 Men det låter bra 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 15 februari 2004 Dela Postat 15 februari 2004 Men det låter bra 😛 😆 va!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 15 februari 2004 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2004 Jo...hörde du inte resultatet? Riktigt svängigt ju!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 15 februari 2004 Dela Postat 15 februari 2004 Jag hade en speldosa när jag var liten (många år sedan) som lät ungefär så. Hamstrarna spelar med andra ord covers. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 15 februari 2004 Dela Postat 15 februari 2004 Hahah 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Dela Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Sådär ja. Ytterligare en avdammning. Förra gången jag var i farten resulterade det i ett samarbete mellan Grahn och, jag tror det var, djonas! Nu är jag här igen och detta avsnitt handlar om hamstrar! Det är riktigt pheta grejer det här! Länken i Pluffos inlägg funkar inte helt felfritt, så här är en mer aktuell: Hamstermidisequencer Peace out & happy hamstring! (Eller nåt) Redigerat 2 augusti 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 augusti 2005 Dela Postat 3 augusti 2005 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 3 augusti 2005 Dela Postat 3 augusti 2005 LOL 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 augusti 2005 Dela Postat 3 augusti 2005 Rätt läcker ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Dela Postat 3 augusti 2005 Den här avdammningen var inte lika poppis som den andra 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 5 augusti 2005 Dela Postat 5 augusti 2005 Det här är bland det sjukaste... studenter alltså. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.