Pluffo Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 (redigerat) I avdelningen skumma musikprylar har vi nu kommit fram till något smått sinnessjukt. En....Eller jag kan inte förklara. Kolla in länken och kolla för bövelen på videon som finns där 😆 http://www.nbb.cornell.edu/neurobio/land/S...002to2003/lil2/ Redigerat 14 februari 2004 av Pluffo
classic Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 Det är en mycket sjuk hjärna som har kommit på det där... 😆
Pluffo Postat 15 februari 2004 Trådstartare Postat 15 februari 2004 Jo...hörde du inte resultatet? Riktigt svängigt ju!! 😆
classic Postat 15 februari 2004 Postat 15 februari 2004 Jag hade en speldosa när jag var liten (många år sedan) som lät ungefär så. Hamstrarna spelar med andra ord covers. 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Sådär ja. Ytterligare en avdammning. Förra gången jag var i farten resulterade det i ett samarbete mellan Grahn och, jag tror det var, djonas! Nu är jag här igen och detta avsnitt handlar om hamstrar! Det är riktigt pheta grejer det här! Länken i Pluffos inlägg funkar inte helt felfritt, så här är en mer aktuell: Hamstermidisequencer Peace out & happy hamstring! (Eller nåt) Redigerat 2 augusti 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Den här avdammningen var inte lika poppis som den andra 😕
milton Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Det här är bland det sjukaste... studenter alltså. 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.