Arete Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 * LÅTNAMN: Tushta * ARTIST/GRUPP: Arete * GENRE: softelectro * LÅTLÄNGD: 3:44 * KOMPOSITÖR/PRODUCENT: Mattias Andersson * INSPELNINGSÅR:2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4.5MB * STATUS: halvklar * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Spontant musikskapande under kvällen. Fick till ett stycke mjuk electro i Arovane-stil med rätt skönt flyt. Några idéer om hur jag kan utveckla det mer? Mer utveckling i melodierna kanske? Lite mer roliga trummor? Alla tankar som vanligt varmt välkomna. Kommer antagligen att läggas till sång och lite ljudeffekter på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 (redigerat) Mer minimal musik från Arete? 😄 Jag gillar dina såna här minimaliska dängor! Dom är jättesköna att lyssna till, för det mesta. Jag tycker att du ska köra på med detta, och fortsätta att göra sån här musik! Varför inte ett album med sånt här?... 🙂 Men denna måste du göra lååång. Jag hann knappt komma in i låten innan den var slut. Snygga små ljud, och snyggt gjort! Keep it goin' 😎 EDIT: ehh... snygg bild... 🙂😆 Redigerat 12 mars 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Yes, denna är snygg, lite ful och välgjord. Gott mos. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimbambop Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Håller med Danabacken, sånt här får gärna vara lite längre. Klart OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Oh vilket mys. Tycker gärna den kunde smyga igång lite långsammare... särskilt trummorna, mixa ner dom lite också kanske. Möjligtvis sänka tempot liite också? Med snygg sång kan detta nog bli väldigt massa bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Hej på dig! Får lite Björkvibbar... "Vespertine". Gillar detta! Mkt fin känsla. /Linnéa som lånar Androidens inlogg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimbambop Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Oh vilket mys. Tycker gärna den kunde smyga igång lite långsammare... särskilt trummorna, mixa ner dom lite också kanske. Möjligtvis sänka tempot liite också? Med snygg sång kan detta nog bli väldigt massa bra! Nej! inte med snygg sång. 😄 plz, sånt här skall vara instrumentalt. låt musiken och atmosfären göra jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moogiethefrog Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Schyssta grejer. Den kommer möjligtvis igång lite för snabbt, hade inte skadat att kanske låta låten bygga upp sig lite mer. Det var nog det jag kom på för tillfället, bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 sånthär gillar jag skarpt, skönt o behgaligt men ändå mysigt elektronuskt:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arete Postat 12 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 12 mars 2006 Lite mer längd... ja kanske det :-) Får smyga ihop en extended version sen :-) Lite sång ska det på, extended får bli den instrumentala ;-) Må tacka för lyssningar och kommentarer :-D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Härligt med lite indietronica såhär på söndagseftermiddagen. Låter jättebra, fin låt! Släng upp en version med sång sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bastian Postat 2 april 2006 Dela Postat 2 april 2006 Lyssnade precis på din andra låt och jämförelsevis är denna mycket bättre! Samma wacka karaktär, men bättre skapad. intressanta ljud skumma harmonier.. peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.