wacky Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Tjohoppfadderallanrej! đ± Ăr det nĂ„gon som vet var jag kan fĂ„ tag pĂ„ en sĂ„n dĂ€r "Inspelning pĂ„gĂ„r" skylt? eller hur man gĂ„ till vĂ€ga för att göra en sĂ„n? Tacksam för svar! /wacky Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 sĂ€tt bara en röd glödlampa utanför studion, som Ă€r kopplad till en strömbrytare innuti studion. đ± simpelt. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bassebas Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Gör det enkelt! Det enda du behöver Ă€r: en pappkartong en sax en penna lite snöre Klipp ut en lĂ€mplig bit kartong och skriv "inspelning pĂ„gĂ„r" pĂ„ den. Gör sedan tvĂ„ hĂ„l dĂ€r du drar trĂ„den igenom. Sedan nĂ€r du lagat fĂ€rdigt Ă€r det bara att hĂ€nga upp den pĂ„ dörren! đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Lee Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Eller sÄ kan man köpa en riktigt billig... Thomanns lampa ...not! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 tvÄhundrajÀvlanittiofyra euro??? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
steflund Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 tvÄhundrajÀvlanittiofyra euro??? haha... ja det var inte billigt... men Àr det inte mÄnga som drömt om att ha en sÄdan dÀr? DÄ förstÄr jag att de chansar... konstruktionen borde ju vara snorbillig dock. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) tvĂ„hundrajĂ€vlanittiofyra euro??? haha, galet pris! nĂ€e gör sĂ„ att du: gĂ„r till myrorna eller vilken gammal secondhandaffĂ€r, hittar en lampa som Ă€r passande form, ex fyrkantig med hĂ„l..hmm du förstĂ„r sĂ€kert vad jag menar. tar en plexiglas skiva i lagom storlek i vĂ€rsta fall(!!!!) sĂ„gar till den lite skaffar lite transparent vit fĂ€rg och röda bokstĂ€ver typ klistermĂ€rke,eller mĂ„lar dit dom. jag tror du kan gissa resten, men ifall inte.. đ sĂ€tt bara upp den utanför studion och tryck pĂ„ den nĂ€r det behövs!! om du gör sĂ„ hĂ€r skicka gĂ€rna bilder.. jag gjorde en exakt sĂ„n hĂ€r för ngra Ă„r sen till en polares studio. kan se ifall jag hittar ngn bild!! Jonas edit: lite pill fĂ„r du som du kanske förstĂ„r rĂ€kna med! over and out Redigerat 29 maj 2006 av IDF Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Lee Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 tvÄhundrajÀvlanittiofyra euro??? Jamen en extra glödlampa var ju billig, ju... Thomanns glödlampa ...Not! Igen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rix Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Vi kommer att ha en dörr med "toadörrsvred" in till inspelningsrummet, lyser alltsÄ rött vid inspelning. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 MAn kan ju Àven ta och gÄ pÄ clas ohlson och köpa ett glas till bromsljus.. brukar ju finnas dom dÀr röda, runda varianterna.. sen Àr det bara in med en lampa... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Eller sĂ„ kan man köpa en riktigt billig... Thomanns lampa ...not! Jösses! NĂ€stan tre tusen spĂ€nn för en lampa!?! Fast Ă„ andra sidan sĂ„ har den ju "GPI,activeelektronic for contactprograming, 'on' or 'flash' light"... đ Nej, dĂ„ rekommenderar jag istĂ€llet nĂ„t sĂ„nt hĂ€r - en programmerbar skylt med flera instĂ€llningsmöjligheter. 99 spĂ€nn! Dessutom kan du koppla on/off-knappen till en egen knapp i kontrollrummet, sĂ„ har du en redigt cool skylt. Dock verkar det som om denna modell Ă€r rĂ€tt liten sĂ„ den kanske inte Ă€r sĂ„ praktisk Ă€ndĂ„... Men det finns ju flera programmerbara skyltar pĂ„ andra stĂ€llen, tror tex att Clas Ohlson har nĂ„n (kommer inte in pĂ„ den sidan just nu sĂ„ jag kan inte kolla). Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Eller sĂ„ kan man köpa en riktigt billig... Thomanns lampa ...not! Jösses! NĂ€stan tre tusen spĂ€nn för en lampa!?! Fast Ă„ andra sidan sĂ„ har den ju "GPI,activeelektronic for contactprograming, 'on' or 'flash' light"... đ Nej, dĂ„ rekommenderar jag istĂ€llet nĂ„t sĂ„nt hĂ€r - en programmerbar skylt med flera instĂ€llningsmöjligheter. 99 spĂ€nn! Dessutom kan du koppla on/off-knappen till en egen knapp i kontrollrummet, sĂ„ har du en redigt cool skylt. Dock verkar det som om denna modell Ă€r rĂ€tt liten sĂ„ den kanske inte Ă€r sĂ„ praktisk Ă€ndĂ„... Men det finns ju flera programmerbara skyltar pĂ„ andra stĂ€llen, tror tex att Clas Ohlson har nĂ„n (kommer inte in pĂ„ den sidan just nu sĂ„ jag kan inte kolla). Jag vill ha en sĂ„n i min bilbakruta... Programera in "byebye" "djevla idiot" "eat my shorts" "you are driving lika a karring" "IÂŽm sorry" Den sistnĂ€mda kommer inte anvĂ€ndas ofta dock. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Men det finns ju flera programmerbara skyltar pÄ andra stÀllen, tror tex att Clas Ohlson har nÄn (kommer inte in pÄ den sidan just nu sÄ jag kan inte kolla). SÄja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjÀrrkontroll! StÄr att den Àven kan styras via nÀtverk/email... Perfekt för studion! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Köp en sÄndÀr lysande nödutgÄng skylt och byt glaset mot ett eget Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 SĂ„ja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjĂ€rrkontroll! StĂ„r att den Ă€ven kan styras via nĂ€tverk/email... Perfekt för studion! Ăr det bara jag som ser dĂ„ligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena pĂ„ skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 SĂ„ja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjĂ€rrkontroll! StĂ„r att den Ă€ven kan styras via nĂ€tverk/email... Perfekt för studion! Ăr det bara jag som ser dĂ„ligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena pĂ„ skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? đ± haha..sĂ„ jĂ€vla fult! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 SĂ„ja, nu snackar vi! 798 kr, men stor display och kontrollerbar via datorn eller fjĂ€rrkontroll! StĂ„r att den Ă€ven kan styras via nĂ€tverk/email... Perfekt för studion! Ăr det bara jag som ser dĂ„ligt eller har de skrivit punkter mellan dubbelvena pĂ„ skylten? "W.W.W.CLASOHLSON"? đł a-ha!!! Dom har nog gjort sĂ„, för att ingen ska kunna ta sig in pĂ„ hemsidan för att hacka den đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
neriks Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Jag kan snart frĂ€sa skytar i plexiglas med min CNC-frĂ€s! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 FrÀsigt. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Den var ju rÀtt ball... Finns en massa olika varianter pÄ Ebay, frÄn 1 cent och uppÄt. http://cgi.ebay.com/Studio-Warning-Sign-Li...1QQcmdZViewItem Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wacky Postat 2 juni 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 2 juni 2006 Tack sĂ„ mycket folks! Tror jag ska lösa det nu med era tips! đ Peace Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 FrĂ€sigt. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nortum Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 SjÀlv har jag en gul "Obehöriga Àger ej tilltrÀde! FörÀldrar som lÄter sina barn leka pÄ denna arbetsplats Àr ansvariga för sÄvÀl intrÀffade olycksfall som vÄllad skadegörelse. Arbetsledningen skylt. - Det stÄr för övrigt en polisman med en enormt stor varnande hand till höger om texten. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 (redigerat) SjĂ€lv har jag en gul"Obehöriga Ă€ger ej tilltrĂ€de! FörĂ€ldrar som lĂ„ter sina barn leka pĂ„ denna arbetsplats Ă€r ansvariga för sĂ„vĂ€l intrĂ€ffade olycksfall som vĂ„llad skadegörelse. Arbetsledningen skylt. - Det stĂ„r för övrigt en polisman med en enormt stor varnande hand till höger om texten. hmm.. tror bestĂ€mt att nĂ„gon har varit förbi ett bygge? đ Redigerat 5 juni 2006 av Umemagnus Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 PÄ Ikea har de en fyrkantig lampa dÀr man kan byta ut sjÀlva plexiglaset till andra fÀrger och mönster. Vet inte om den lampan finns kvar lÀngre men i sÄ fall kan man ju ganska enkelt göra sjÀlva skylten. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.