Melonite (oregistrerad) Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Panina Airways ARTIST/GRUPP: Melonite Studios GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 9:06 KOMPOSITÖR: Melonite Studios PRODUCENT: Melonite Studios INSPELNINGSÅR: 2003 FORMAT: MP3 KBPS:192 KHZ:44 STORLEK: 12.3 megabyte STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tänkte jag kunde få åsikter om en lite äldre trancelåt som jag fräshat upp. Andra demos: Stockholm plant Exotic french mamelon Holm Redigerat 9 april 2006 av Melonite
expanded Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Hmm, jag vill inte vara taskig, men jag tycker inte att det var någon bra låt. Den saknar det mesta som jag letar efter i en trance låt. *ös *en bra uppbyggnad *en bra melodi *solida beats Keep on! 😄
Melonite (oregistrerad) Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Är som sagt en gammal låt som jag enbart eq:at upp en aning. Kommentarer om låten välkomnas och dålig kritik anses aldrig taskigt. Hade du däremot kommit med personangrepp så hade jag blitt lite ledsen.
Boxcutter Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 (redigerat) jag måste hävda expandeds motsats. Okej det kanske inte är ett musikaliskt mästerverk men ändå. Du verkar ha mer talang för rytmer och uppbyggnader än vad du har för melodik (eller så bestämde du dig helt enkelt för att göra en låt som mer inriktar sig på rytmik), non the less så är det en jäkligt skön låt. Kanske inte något man sätter sig och lyssnar på medan man blundar och bara njuter, utan snarare något man har i bakgrunden när man sitter vid datorn, tränar eller så. Jag upptäckte nu att den är otroligt bra när man stretchar, jag tränar en del akrobatik och stretchar nån timme om dagen och då måste man slappna av och liksom falla in i en annan värld och den här låten hjälper verkligen. Väldigt snyggt producerat och förtrollande rytmer. Bra jobbat!' /Daniel Redigerat 7 april 2006 av Boxcutter
Melonite (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Det stämmer att jag är inriktad på rytmer snarare är melodier. Trodde förövrigt att det var typ chill som gällde vid stretching etc. 🙂 Kul att få positiv kritik med.
Pazo Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Det stämmer att jag är inriktad på rytmer snarare är melodier. Trodde förövrigt att det var typ chill som gällde vid stretching etc. 🙂 Kul att få positiv kritik med. Du kanske borde börja göra techno då? 🙂
Melonite (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Ja alltså genren för just denna låt är inte vad vi brukar pyssla med vanligen. Var bara nyfiken över vad folk skulle tycka om den. Håller mest på med electro..aktigt =)
Melonite (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) Här finns en lite annorlunda låt. Your browser does not support the HTML5 audio tag nehej den funkar inte.. har lite problem med uppladdning. får lägga till som en ny tråd senare. Redigerat 8 april 2006 av Melonite
Twilight_Zound Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Captivating Trance... Och detta är Trance... Monoton... Skrikig.... Gapig.... Ös.... Gripande.... Händelserik.... Gött arr, Nice mix Oveall helt klart godkänd...
Melonite (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Är inte helt säker på vad du menar i början där men tack iallafall 😉
NormaN BeatZ Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 en blandning av drum n bass och trance, orginellt och skönt 😄 peace robin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.