SadamJR Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En eller annan kanske vill ha julklappsrim till sina julklappar. Varför inte hjälpas åt? Är säker på att många gärna hjälper till med rimmen. Tala bara om vad ni tänker ge bort.
carlbergs Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En valfri upplevelse ska jag ge till min flickvän!
SadamJR Postat 18 december 2012 Trådstartare Postat 18 december 2012 En valfri upplevelse ska jag ge till min flickvän! Vad som helst till dej min tjej. Tänk då lite grann på mej.
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Till vemsomhelst som önskat sig vadsomhelst väldigt länge så fungerar det här alla gånger; Vad du länge önskat har, får du här av tomtefar Till valfri julklapp som kan inmundigas lirar det här skapligt (provade det här förra året på en konturinslagen flaska strohrom till bråzzan); Om du är en läckergom, blir denna snart jättetom God jul på dig förresten, Sadam! 🙂 Vänligen, CHAE Redigerat 18 december 2012 av CHAE
therocker Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Ska ge bort telefoner, en samsung och en sony....
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) En Iphone, du önskat, ...men du är för ung. Här får du istället ...en sketen Samsung. (Om mottagaren inte är ung: ...för du vill va' kung.) Med ett schysst järnrör slår man världen med häpnad, ...sa Socker Conny. Detta nödrim leder till slut ...till: Sony. Redigerat 18 december 2012 av Erik dP
CHAE Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 [...] Med ett schysst järnrör slår man världen med häpnad, ...sa Socker Conny. Detta nödrim leder till slut ...till: Sony. 😆
SadamJR Postat 18 december 2012 Trådstartare Postat 18 december 2012 Har för mig att det helst inte ska framgå av rimmet alltför direkt vad det är i paketet.
SadamJR Postat 18 december 2012 Trådstartare Postat 18 december 2012 Ska ge bort telefoner, en samsung och en sony.... Hoppas att du ej blir sur trots att denna klapp är lur.
therocker Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En Iphone, du önskat, ...men du är för ung. Här får du istället ...en sketen Samsung. Haha, kunde vart på pricken, men han föredrar faktiskt en samsung framför iPhone:) 1
therocker Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Hoppas att du ej blir sur trots att denna klapp är lur. Lite lurig..... Skall ge bort en liten keyboard också, eller synth om man vill...
Claes Holmerup Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Knappar och rattar - och så väsnas den en del, en makalös manick som denna kan aldrig bli fel. 1
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Har för mig att det helst inte ska framgå av rimmet alltför direkt vad det är i paketet. ...Man kan ju utesluta det sista ordet. Haha, kunde vart på pricken, men han föredrar faktiskt en samsung framför iPhone:) ...Då blir det kanske ännu mer passande snarare än hånande. Rimmen är ju till för alla lyssnare. Men annars: En Iphone bör du ha för att va kung. Men istället önskar du dig en sketen Samsung. Redigerat 18 december 2012 av Erik dP
Claes Holmerup Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Du vill inte sälla dig till skaran av i-fån inte heller ta ett stort lån för att få tag på en sån istället blev det något som passar för alla; tiggare eller kung en patentstridbar sak från Samsung... Ja - det haltar lite, men det är ju tanken som räknas... 😉
Hammurajen (oregistrerad) Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Lite lurig..... Skall ge bort en liten keyboard också, eller synth om man vill... I vanliga fall du inte ska tycka Att svarta och vita man ner får trycka Men här kan det bara bli mer rätt Utan att trampa i klaveret
Wernborg Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Mars, mars, måne Jag kan lura dig till Skåne. Redigerat 18 december 2012 av Wernborg
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Lite lurig..... Skall ge bort en liten keyboard också, eller synth om man vill... En doft av glögg vid julepynt. Änglakör hörs från inpackad synth.
Guitar Nilsson Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 En doft av glögg vid julepynt. Änglakör hörs från inpackad synth. Är det ett julklappsrim om man i rimmet talar om exakt vad det är i paketet? Jag har sett att de brukar rimma så i TV, jag tycker det är ganska kass. Rimmet ska ju vara en ledtråd så man kanske kan lista ut vad paketet innehåller, inte ett rim som rakt av tydligt o klart berättar vad det är i julklappen.
Erik dP Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) ...Jag skrev i ett tidigare inlägg att man kan utesluta sista ordet. ...Men annars: Vid denna kan du sitta och plinka om dina fingrar är väldans flinka. Eller ännu subtilare: En stor fanfar du ämnar skriva. Kanske den snart finns på skiva. Redigerat 18 december 2012 av Erik dP
wellness music Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Är det ett julklappsrim om man i rimmet talar om exakt vad det är i paketet? Jag har sett att de brukar rimma så i TV, jag tycker det är ganska kass. Rimmet ska ju vara en ledtråd så man kanske kan lista ut vad paketet innehåller, inte ett rim som rakt av tydligt o klart berättar vad det är i julklappen. Ettor och nollor kommer inte att störa Något som värmer i herr Nilssons öra Passar till Joemeek strata och bas Här kan det minsann inte bli någe knas God Jul Nilsson - en gammal rullbandare till dig 🙂 1
Guitar Nilsson Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Ettor och nollor kommer inte att störa Något som värmer i herr Nilssons öra Passar till Joemeek strata och bas Här kan det minsann inte bli någe knas God Jul Nilsson - en gammal rullbandare till dig 🙂 Haha, vad kul. Men rullarna far iväg efter golvet, band överallt... Kanske man borde skaffa USB ändå, helt kallt. 😳
Claes Holmerup Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 (redigerat) Haha, vad kul. Men rullarna far iväg efter golvet, band överallt... Kanske man borde skaffa USB ändå, helt kallt. 😳 Jag sitter här alldeles kallsvettig och chockad... Kan Nilsson till slut av något DAW-system bli lockad...? 😮😉 Redigerat 18 december 2012 av Claes
Guitar Nilsson Postat 18 december 2012 Postat 18 december 2012 Jag sitter här alldeles kallsvettig och chockad... Kan Nilsson till slut av något DAW-system bli lockad...? 😮😉 Hehe Jag redan Mac o Garageband haver Men redan tanken skaver
D Vibe Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 I denna sak kan du faktiskt tiga Men du kan även ringa till Riga Den har mer kapacitet än en gammal Amiga Stora delar av ditt liv kommer du nog åt denna viga. Till valfri modern smartphone. 🙂
D Vibe Postat 19 december 2012 Postat 19 december 2012 Jag sitter här alldeles kallsvettig och chockad... Kan Nilsson till slut av något DAW-system bli lockad...? 😮😉 Pyttsan, sånt är ju helt plojty plojty Allt var bättre förr det måste ni inse, ty raka rör är det enda som gäller när man på gitarren bender.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.