jhm Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Jag har blivit riktigt bra på att göra låtar - i alla kategorier - både sound, arrangemang, text o.s.v. och känner mig redo för topplistorna! (Lyssna själv på mitt senaste alster t.ex. ) http://www.myspace.com/music/player?sid=89609561&ac=now MEN... hur kommer jag ut med min musik? Jag är inte aktiv på sociala forum, spelar inte ihop med andra och känner inte rätt människor. Är det någon som har något tips?
punkrockdude Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Jag vet inte om det är tillräckligt Svenskt och även tillräckligt bra (smaksak) för att lyckas. Jag lyssnade på Madame Zelda och den kanske fungerar längre ner i Europa. 1
whaatswe Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Med ödmjukhet och bra självinsikt brukar man komma långt ^^ 1
Tegen Postat 15 december 2012 Postat 15 december 2012 Du kan bli aktiv på sociala forum. Ut och spela. Betala för reklam.
Erik dP Postat 15 december 2012 Postat 15 december 2012 Testade att spela upp låten på min Ipad. Funkar tydligen inte utan flash-stöd. Detta var en av anledningarna till att jag övergav Myspace och numera kör Youtube istället som alltid verkar funka på allt. Jag får avvakta lyssning av din "riktigt braiga" låt till dess den går att lyssna på.
jhm Postat 15 december 2012 Trådstartare Postat 15 december 2012 Du kan bli aktiv på sociala forum. Ut och spela. Betala för reklam. TaCk!
BurninSven (oregistrerad) Postat 15 december 2012 Postat 15 december 2012 Testade att spela upp låten på min Ipad. Funkar tydligen inte utan flash-stöd. Detta var en av anledningarna till att jag övergav Myspace och numera kör Youtube istället som alltid verkar funka på allt. Jag får avvakta lyssning av din "riktigt braiga" låt till dess den går att lyssna på. Testa Iswifter så lirar flashbaserat som det ska
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.