Vidarland Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Hej. Behöver en halvbra gittarist som kan spela in linad lead på en låt, rock/metal. Jag reampar inspelningen så du inte behöver hålla på med förstärkare och mikrofoner själv. Hör av dig om du är intresserad så skickar jag rytmgitarr, trummor, bas och tabs.
emilbygde Postat 8 september 2012 Postat 8 september 2012 Klart intresserad, skicka över! emil@defueld.com
JJRockford Postat 9 september 2012 Postat 9 september 2012 Ptja, man kan ju prova? Jag har min stil och den passar säkert inte alla, men lyssna på det senaste vi har gjort här: www.therockfordheroes.com Så här skrev för övrigt holländska Lords of metal angående gitarrliret 😉 "his melodic and fast solos (somewhat in the style of John Norum) are very impressive." Själv tycker jag helt klart att den jämförelsen verkligen är att överdriva saker och ting rejält, men lite kul var det ju att läsa ändå!
fuzzface Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Hej! Jag hjälper gärna till med några gitarrtrack om det inte redan är löst. Skicka till fredpw@spray.se om det fortfarande är aktuellt. Mvh F
AnthonyS Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Ptja, man kan ju prova? Jag har min stil och den passar säkert inte alla, men lyssna på det senaste vi har gjort här: www.therockfordheroes.com Så här skrev för övrigt holländska Lords of metal angående gitarrliret 😉 "his melodic and fast solos (somewhat in the style of John Norum) are very impressive." Själv tycker jag helt klart att den jämförelsen verkligen är att överdriva saker och ting rejält, men lite kul var det ju att läsa ändå! Ja Norum är ju slängd med lutan, så det var ju fin kritik 🙂 1
Vidarland Postat 11 september 2012 Trådstartare Postat 11 september 2012 Platsen är satt. Tråden är slut.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.