SadamJR Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Söndagens OS-avslutning verkar bli rena nostalgitrippen. Spice Girl ska återförenas, och som om detta inte vore nog lär artister som Kate Bush, Fatboy Slim, Kaiser Chiefs, One Direction och Madness vara med. Allt är naturligtvis, än så länge, bara rykten.
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Trådstartare Postat 11 augusti 2012 (redigerat) Det skrivs även om att Take That, The Who, Queen, Paul Weller, One Direction, Pet Shop Boys, Elton John, Rolling Stones och Ray Davies från Kinks ska delta. Redigerat 11 augusti 2012 av SadamJR
Neosus Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Verkar snarare vara en musikfestival än os-avslutning.
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Trådstartare Postat 11 augusti 2012 Ja, jag vet inte. Det är som sagt bara rykten. Allt är hysch-hysch. Vilka artister skulle ni vilja dök upp?
Fidden Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 jag blev mest förbannad när de inte tog med radiohead i sin popkulturhistoriska genomgång i invigningen, så jag hoppas på upprättelse i avslutningen.
Neosus Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Det finns väl inget som jag direkt får ståfräs av men Spice Girls... vore lite kul att titta på. 😱
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Trådstartare Postat 11 augusti 2012 Skulle vilja ha med 80-talets bästa band, Prefab Sprout, men så blir det inte.
Drake Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Skulle vilja ha med 80-talets bästa band, Prefab Sprout, men så blir det inte. Ah, men har du hört Prefab-Paddy McAloons "I Trawl The Megahertz"? Off topic...men oj så vacker!
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Trådstartare Postat 11 augusti 2012 Ah, men har du hört Prefab-Paddy McAloons "I Trawl The Megahertz"? Off topic...men oj så vacker! Nä, skulle gärna höra den, men plattan är väl omöjlig att få tag på. Vet du någonstans man kan höra den på nätet? För mig är han en av de största låtskrivarna. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om honom och hur bandet kvästes av den där jävla Muff Winwood, men det får va. Tillbaka till OS-avslutningen.
Drake Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Nä, skulle gärna höra den, men plattan är väl omöjlig att få tag på. Vet du någonstans man kan höra den på nätet? För mig är han en av de största låtskrivarna. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om honom och hur bandet kvästes av den där jävla Muff Winwood, men det får va. Tillbaka till OS-avslutningen. Finns säkert på Youtube.
spacemen Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Ja, jag vet inte. Det är som sagt bara rykten. Allt är hysch-hysch. Vilka artister skulle ni vilja dök upp? Beatles hade ju vart coolt! Svårslaget i allafall 😉
spacemen Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Ger mig tusan på att McCartney kommer göra nå'n grej....han är ju liksom England personifierad 🙂 Sätter ett sharkfin-plektrum på att han kommer och gör "The End"....and in the end...the love you take, is equal to the love...you make....
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Trådstartare Postat 11 augusti 2012 Beatles hade ju vart coolt! Svårslaget i allafall 😉 Särskilt med tanke på att 2/4 är döda.
CHAE Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Om nu Madness skulle vara med så vore det ju askul 😮🥰 Håller med Fidden och tycker att det vore kalasmaxat om nu Radiohead dök upp 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.