Jump to content
Annons

Är NI Traktor S2 nåt att hänga i granen?


Stuffyduck

Recommended Posts

Hejsan,

Är riktigt sugen på att börja DJ:a och är lite vilsen bland alla maskiner som finns. Det är house av olika slag som kommer att stå på spellistorna.

Proddar en del själv med Ableton så att någon gång i framtiden spela något eget material är helt klart med i bilden.

Tanken är att spela på mindre klubbar etc och då vill jag ju ha något "att växa med". Tanken är att göra detta för skoj skull vid sidan av ordinariejobb, men jag är öppen för att träna och bli as good as it gets:). Jag är inställd på att köra MP3.

-Har ju sett controllers (det är väl det själva hårdvaran kallas?) i prissklasser mellan 2 000 upp till 8 000. I vilken prisklass ligger en spelare som levererar bra inför en house-publik? Vad skiljer dem åt - input-kanaler, effekter?

-Har kollat på NI traktor S2, som jag hittat för schysst prislapp på typ 4000 kr. Finns det några missnöjda eller nöjda som kan berätta om det är något att undvika eller hänga högt i julgranen?

Hade blivit asglad om någon kunde berätta och ge lite tips!

Ha det gott allesammans!"

/Staffan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Jag är själv nybörjare och måste säga att jag är väldigt nöjd med min Traktor S2. Eftersom jag inte är någon expert kan jag inte ge någon direkt bra feedback på hur det går att växa med den, men har lagt ner mycket tid på att välja de saker jag köpt in och kan bara säga att jag är riktigt nöjd med mitt val.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...