kmdk Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Hej. En vis tid sedan kom jag på en ide att spela in en kort film med massa av olika slags slagverk som jag spelar på samtidligt. Tack vare video redigiering lyckades jag med detta. Nu har jag blivi klart med video, och dessutom av en slump mixade jag till musiken en "magisk" instrument kallas didgeridoo. Tänkte dela den här filmen till alla som är intreserad av slagverk. Allt kritik är välkommen.
SadamJR Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Väldigt trevlig och välgjord video. Välkommen till Studio forum.
Bodhi Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Coolt! Är det en paraplydrink eller miniatyrbong du har i början av videon? 😛
DrivKraft Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Hemskt brunt bongvatten isåfall, kan inte smaka bra de där. 🤪 Skämt åsido. Riktigt rolig liten video. Bra rytmer. 🙂 Välkommen till forumet skall du vara. 🙂
kmdk Postat 1 december 2011 Trådstartare Postat 1 december 2011 Tack för alla trevliga åsikter angående video 😉 Det som fins i glaset är tyvär inte bongovatten utan en coca-cola som stod i solen i 5dag... den smakade så illa , att kanse bongvatten hade varit bättre 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.