Pico Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 man kan köpa kaffe och snus, t ex cirka 2,2 dosor snus nu efter nyår. xD
Pico Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 dom var ju snygga dom högtalarna! Men då är ju inte du nödvändigtvis som alla andra heller. 😛
Fidden Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 (redigerat) Min nyårsafton/nyårsdag: 19:00 - 5 rätters käk börjar ca 23 färdigätet 24:00 ute barfota och tittar på fyrverkerier odefinierbar tidpunkt 1: dansar odefinierbar tidpunkt 2: vaknar upp i sängen och springer ut till dom andra och dansar odefinierbar tidpunkt 3: små minnesfragment från bastubad odefinierbar tidpunkt 4: vaknar upp i sängen och springer ut till dom andra och dansar naken 9:00 vinglar ut i köket för att hinka vatten. Missar munnen och spiller vatten på tischan. går till badrummet och drar av mig tischan. 9:03 frågar någon i köket "när hände detta?" och pekar på en glad gubbe som någon rakat på min mage/bröst. 11:00 äter frukost (två skedar yoghurt och lite nyponsoppa) och lyckas sedan hålla det kvar i magen genom att ligga till sängs till 16:00 Jag undrar om jag hade kul... 🤪 och om jag får följa med nästa år xD Redigerat 2 januari 2012 av Fidden
CHAE Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 😆 :lol: 😆😄 :D 😄 Helvete Phidden, låter som en given hit! 😄
Fidden Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 skrev några sms minns jag. det första var jättelångt och nästan läsbart. det andra var bara "Kör på ! 😉". Det tredje var ordagrannt: "Man äpv". Det sista är skrivet halv 1, och det var nog ungefär där som allt gick åt helvete xD
CHAE Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 😆 Jag salivsprutskrattade nyss åt Fiddens nyårseskapader. Uppskattades inte av den bättre hälften som ligger och (nästan) sover sedan länge. "Man äpv" ftw!
CHAE Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 Serri, jag kan inte sluta skratta åt den där beskrivningen, fidden!! 😆 Åh herregud... hahaha xD
Fidden Postat 2 januari 2012 Postat 2 januari 2012 de säger att jag däckade 5 ggr. Å ena sidan låter det som en överdrift, meeeeeeeeen...
Fidden Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 nu fattas det väl bara att någon lägger ut allt bildmaterial på facebook, så är mitt liv förstört på riktigt xD
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 de säger att jag däckade 5 ggr. Å ena sidan låter det som en överdrift, meeeeeeeeen... nu fattas det väl bara att någon lägger ut allt bildmaterial på facebook, så är mitt liv förstört på riktigt xD 😆😛
Zakyath Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 själv blev man knappt mer än salongsberusad :S men hallå pazo, jag skulle ju skriva ihop två inlägg där
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 själv blev man knappt mer än salongsberusad :S men hallå pazo, jag skulle ju skriva ihop två inlägg där Det dög väl? 🤪🙂 Sopa! 😛
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Har Pico somnat eller vad? Memphis BF3:ar väl, den gamle malajen xD
Zakyath Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 eftersom jag inte supit på relativt länge hade jag tänkt bli mastodontpackad! men spriten tog slut och jag var inte full 🙁
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 eftersom jag inte supit på relativt länge hade jag tänkt bli mastodontpackad! men spriten tog slut och jag var inte full 🙁 😑 Det är bara på't igen nästa gång 😛
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Nähäpp, kanske dags att joina den sovande telefonkiosken. Gonatt och sov gott, längsta-nötter 😛🥰
Zakyath Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 exakt, vad är det för trams... klockan är bara barnet
Recommended Posts