Linus Postat 15 maj 2011 Postat 15 maj 2011 (redigerat) Nu bestämmer jag en tid. Stockholms-IRL fredag 20 maj från kl. 20 och framåt. EDIT: vi sitter på Söderkällaren. Dessutom, distriktsmästerskap i kast med liten iLok. Listan just nu, i bokstavsordning: Assar barrf berch Frekvensspektrumanalysator (?) Hemmpe jarlo joachime Linus Majken mastertone sounden suprapappa (?) Totmusic Redigerat 20 maj 2011 av Linus 1
Linus Postat 15 maj 2011 Trådstartare Postat 15 maj 2011 Men var 😉 Ska vi säga Carmen eller har någon ett bättre förslag? Har du något annat förslag?
pxm Postat 15 maj 2011 Postat 15 maj 2011 Åh-datumet är helt rätt !!!! Låter kul. Hade gärna tagigt en Stockholmstripp men jag ska betala nya lurar,mikrofon och en ny ackegura den 19:e.. så Next time maybe........
Linus Postat 15 maj 2011 Trådstartare Postat 15 maj 2011 Shit. Kör ljud den kvällen. Kan inte. // Gunnar Vad? Var? När?
barrf Postat 15 maj 2011 Postat 15 maj 2011 Hade säkert varit skitroligt, dock vet jag inte vad en noob som jag skulle kunna tillföra i ett sådant gediget studiosällskap 😕 Är man modig (dragen nog) kanske man dyker upp ändå, bara för att ta en öl och ställa frågor, haha.
pikzel Postat 15 maj 2011 Postat 15 maj 2011 Om jag har tid att smita iväg från mitt projekt ("riktiga" jobbet) så kommer jag ner till Carmen och slänger lite käft med er.
Majken Postat 16 maj 2011 Postat 16 maj 2011 Jag är siktar på att komma och Tore lät också intresserad. Nu ska vi få ihop ett rejält djävla gäng. Jag ska se till att tvinga dit Mats och Björn också.
Elof (oregistrerad) Postat 16 maj 2011 Postat 16 maj 2011 Jag är siktar på att komma och Tore lät också intresserad. Nu ska vi få ihop ett rejält djävla gäng. Jag ska se till att tvinga dit Mats och Björn också. Jag kommer om ni kommer. Jag kommer om Joachim kommer. Jag kommer ärligt talat mest för att se om veckans öl på carmen fortfarande är samma öl som den alltid varit... och om den är lika billig.
Majken Postat 16 maj 2011 Postat 16 maj 2011 Vilken öl var veckans öl? Jag minns att jag drack en massa Karhu. Men jag är ju inte direkt någon globetrotter, så jag utgår från att det inte var veckans. Jag drack säkert en dyröl och såg ut som en förvirrad turist. Vilket jag såklart ska förbättra nu på fredag, när jag ska dricka veckans och se ut som ett erfaret Carmen-proffs.
sounden Postat 16 maj 2011 Postat 16 maj 2011 Jag kommer om min bilbesiktning går åt helvette!... eller jag kommer nog ändå..
joachime Postat 16 maj 2011 Postat 16 maj 2011 Jag kommer om Elof kommer. Jag kommer om Majken kommer. Jag kommer om Tore kommer. Jag kommer om Soundens bilbesiktning går åt helvete. Jag kommer nog ändå.
Linus Postat 17 maj 2011 Trådstartare Postat 17 maj 2011 (redigerat) dock vet jag inte vad en noob som jag skulle kunna tillföra i ett sådant gediget studiosällskap 😕 What?! Finns det krav på vad man ska tillföra gruppen? 🤪Det enda vi kan tillföra är att vi dyker upp i sällskapet, så kom dit. Finns det iLok att låna ...? Jag ordnar. 😄 Redigerat 17 maj 2011 av Linus
Valle Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Jag blir jävligt avis här, faktiskt. Senaste IRL:en i Malmö: 4 närvarande. Senaste IRL:en i Göteborg: 7 närvarande. Kommande IRL i Stockholm: 250 närvarande, typ... (och så många man hade velat träffa IRL) Jag ska fan i mig överväga att dyka upp... Jävla Stockholmare!
laxlaxlax Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 (redigerat) Jag kommer om Elof kommer. Jag kommer om Majken kommer. Jag kommer om Tore kommer. Jag kommer om Soundens bilbesiktning går åt helvete. Jag kommer nog ändå. Om man tänker sig en annan betydelse på ordet kommer låter det som ni kommer ha väldigt trevligt.. EDIT: och att joachime har lite märkliga preferenser som involverar bilbesiktningar.. Redigerat 17 maj 2011 av laxlaxlax
Valle Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Om man tänker sig en annan betydelse på ordet kommer låter det som ni kommer ha väldigt trevligt.. ARGH! Pft! Singelmänniskor...
wellness music Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Ilok (ta med hela byn!) 😄
sounden Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 (redigerat) Skall nog inte ge mig på svordomar framöver, kan ju inte ens stava dom korrekt ffs. Jag kommer iallafall till IRL:en, tror ni Veronica Maggio kommer? Tror jag har en iLok liggandes också. //J Redigerat 18 maj 2011 av sounden
berch Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 Ska försöka svänga förbi, är inte singel så säger försöka.
oakleaf (oregistrerad) Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 Blir avis och oenskar jag kunde vara med pa detta. Vill ocksa IRL:a med bira och studio noerdar pa Carmen i Stockholmo. Kan vi inte ha en IRL i Melbourne naesta gang? Vilka aer pa? 😕 Jag kan bjuda pa en bira...
Frekvensspektrumanalysator Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 jag känner för mycket folk som är stammisar på carmen för att våga mig dit och ägna mig åt nåt slags aktivitet som närmast kan jämföras med en star trek-convention. 😄
debatt Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 (redigerat) Ska bli intressant att se rapporten sedan om någon kommit över 60 meter. Redigerat 18 maj 2011 av debatt
Assar Postat 18 maj 2011 Postat 18 maj 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Ilok (ta med hela byn!) Kast med liten by ... 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.