Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

OK, Necrobios' omslag är det mest vidriga jag någonsin sett. Hands DOWN!

Hur i hela HELVETETS alla smådjävlar tänkte de där?!?

Postat

Ett hårdrocks album ska se tufft ut och vara snyggt ritat eller var det nått som blev fel?!

battleaxe---burn-this-town-7.jpg

Postat

Hur var det här då?

Det ska vara tillräckligt obscent för att det ska vara roligt men inte för illa så att det blir osmakligt.

Ge fan i att titta om det svider. Eller vem moraliseras det för? Nån stackars ungdom som inte sett värre skit än det där?

Visst är det grisigt men inte så att jag måste ojja mig.

Här är mitt bidrag

Steven-Segal-bad-album-covers-Songs-from-the-Crystal-Cave.jpg

rankey (oregistrerad)
Postat

fasen, den som pikzel la upp (men som tyvärr är borttagen nu) var svår att toppa.

Postat (redigerat)

This is just God awful!

thor.jpg

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Nu blir man ju väldigt nyfiken på vad man missade...??? 😆

Googlade... eh... distöjbd

Redigerat av MrBluesman
Postat (redigerat)

Uhhh, gärna inga fler sådana bilder tack, pikzel.

Nä, det är lugnt. Men nu har den ju varit borta länge. Behövde du ta bort mitt redigerade inlägg också? 😛

Men i all ärlighet, det här är en riktigt dålig framsida. Ett foto taget ur sångarens matlagningsprogram, 30 sekunders lek med nivåer och färgmättnad i Photoshop. På med en standardtext och lite drop shadow. Klart!

Man försöker fånga en känsla av gammalt och äkta, men blir bara saftkalas av allt.

stans_basta_band_-_1971-2011_2cd-13410168-frntl.jpg

Redigerat av pikzel
Postat

googlade lite och hittade en del :

Beastial_Sex.jpg

jesus_use_me.jpg

Alla_Pugatjova.jpg

album3e.jpg

Postat (redigerat)

Sköna frillor! 😆

...eller så har de ett svårt case av vattenskalle. I vilket fall håller jag med dig.

Edit: "savtfel"

Redigerat av CHAE
Postat

När vi ändå är inne på (män i snygga poser och trånande blick) det så klipper jag till med den här.

Jarmaine%2Bigen.jpg

och den här:

blackfoot.jpg

/CHAE

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Fan jag har den där skivan den e ju döbra och layouten = en milestone i grafisk design en redig klassiker för guds skull. Köp inte piratversionen från Korea bara den suger i basen och det e inte originalbilden utan nån slags retuscherad Tibetansk familj högtid. Kollar man noga så ser man Jak håren ligga i drivor hörnet.

Postat

Fan jag har den där skivan den e ju döbra och layouten = en milestone i grafisk design en redig klassiker för guds skull. Köp inte piratversionen från Korea bara den suger i basen och det e inte originalbilden utan nån slags retuscherad Tibetansk familj högtid. Kollar man noga så ser man Jak håren ligga i drivor hörnet.

Någonting annat som också ligger i drivor är deras hår. Du kanske såg fel, Nilsson? 😉

Av någon outgrundlig anledning misstänker jag att snubben med pilotglajjerna och pannbandet är basist😕

Postat

Någonting annat som också ligger i drivor är deras hår. Du kanske såg fel, Nilsson? 😉

Av någon outgrundlig anledning misstänker jag att snubben med pilotglajjerna och pannbandet är basist😕

han är gitarrist, här är en av blackfoot´s bästa låtar.

http://www.youtube.com/watch?v=L_qgnJHx6YY&feature=related

Postat

Blackfoot-omslaget är väl ganska ok om man jämför med mycket 😄 ?? Jeffla fin skiva dessutom ☺️

En annan fining from back in the days, inte riktigt manowarklass, men ändå:

jim+dandy.jpg

Desecratedproductions (oregistrerad)
Postat

Klockrent.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.