Freddy Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 Tillbaka på ruta ett i denna fråga, tröttsam hantering av uppspelningen på detta forum. Så viktig del, som gång på gång verkar prioriteras ned, svårt att förstå varför. Inte speciellt tidskrävande att lösa heller.
BHR Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 (redigerat) Tillbaka på ruta ett i denna fråga, tröttsam hantering av uppspelningen på detta forum. Så viktig del, som gång på gång verkar prioriteras ned, svårt att förstå varför. Inte speciellt tidskrävande att lösa heller. Näej precis Redigerat 4 december 2011 av BHR
Shimmen Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Varför händer de inget?? Bra fråga!. Det skulle väl komma en ny efter senaste uppdateringen av forumet?
foffe87 Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Varför är de så många som är inne på att det ska vara en flash-spelare? Det finns ju så många bättre tekniker som fungerar för fler plattformar. Html5 har ju nämnts men det dröjer ju innan alla har webbläsare som klarar av det. Satsa på en lösning med ajax. Det har fungerar för mig för en enkel spelare 🙂
saverman Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 När till och med Adobe själva börjat backa med Flash så vore det ju väldigt fel med en Flash-spelare. Som nämts ovan så finns det många andra tekniker att använda.
Shimmen Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Jag tror att de flesta menar "inbygd spelare" med "flash spelare", inklusive mig.
vattendrag Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Jag tror att de flesta menar "inbygd spelare" med "flash spelare", inklusive mig. visst är de så är de nått svårt att göra detta? varför skriver inte någon adm. något om detta?
Freddy Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 visst är de så är de nått svårt att göra detta? varför skriver inte någon adm. något om detta? För att dom är efterblivna och fattar inte att det är en viktig del, trots flera års tjatande från många.
joachime Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 För att dom är efterblivna och fattar inte att det är en viktig del Onödig diss av gänget bakom studioforum.
hegobald Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 (redigerat) Funkar det inte att länka till Soundcloud då? http://snd.sc/ufcGeO EDIT: Fast snyggare skulle det vara om det gick att bädda in som på Facebook. Redigerat 13 december 2011 av hegobald
aROCKER Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Ja, jag förstår inte problemet med att dunka dit en spelare precis som vi hade förut!?
DaCriLL Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 asså nu är jag ju ny här men som jag förstått så HAR ni haft en spelare, men den har dom tagit bort? dom har alltså tatt bort musikspelaren på ett forum HELT dedikerat till musik?? 1
Neosus Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 dom har alltså tatt bort musikspelaren på ett forum HELT dedikerat till musik?? Helt rätt, DaCrill! En reklampelare behöver inget lullull 😱
DaCriLL Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Helt rätt, DaCrill! En reklampelare behöver inget lullull 😱 har han där överhuvet oldsberg eller vad det var han hette, svarat på varför dom tatt bort den? är ju kolossalt ologiskt i mina, dina och ja, allas ögon verkar de som. asså, har dom sina anledningar så visst, men när alla sitter o undrar va fan det är frågan om så tycker man nån insatt kan förklara för medlemmarna varför dom gjort en, i våra ögon, ologiskt ändring av forumet. 1
Neosus Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 har han där överhuvet oldsberg eller vad det var han hette, svarat på varför dom tatt bort den? är ju kolossalt ologiskt i mina, dina och ja, allas ögon verkar de som. asså, har dom sina anledningar så visst, men när alla sitter o undrar va fan det är frågan om så tycker man nån insatt kan förklara för medlemmarna varför dom gjort en, i våra ögon, ologiskt ändring av forumet. ja men att vi sitter här å tjatar hjälper inte verkar det som. men nog vill man veta..
DaCriLL Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 ja men att vi sitter här å tjatar hjälper inte verkar det som. men nog vill man veta.. känns inte som att studio lägger överdrivet mycke engagemang i forumet. lägger väl sin energi på tidningen, där pengarna är. 1
CHAE Postat 13 april 2012 Postat 13 april 2012 ja men att vi sitter här å tjatar hjälper inte verkar det som. men nog vill man veta.. +1 känns inte som att studio lägger överdrivet mycke engagemang i forumet. lägger väl sin energi på tidningen, där pengarna är. Må så vara men forumet är ju också någonting man har dragit igång och då kan man inte bara lämna in. Fan, det här med en flashspelare har ju varit på tapeten aslänge och det har inte hänt ett skit. Inte ens någon respons från ansvariga. Dåligt!
BluesBoy Postat 13 april 2012 Postat 13 april 2012 Jo, det kunde ju i alla fall vara kul att få någon typ av svar, istället för bara tystnad. 1
Freddy Postat 13 april 2012 Postat 13 april 2012 Jo, det kunde ju i alla fall vara kul att få någon typ av svar, istället för bara tystnad. Kan hålla med. Vi tjatade länge, sen tillsist får vi en spelare, som inte är optimal, men den fungerade. Vid uppdateringen av forumet så försvann den igen. Det är helt efterblivet, antar att dom skiter i allt som inte genererar pengar? Det är världens enklaste grej att implementera också. Pinsamt Oldsberg och company.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.