Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Fast, ingen av dem är lika cool som du! Jo, och alla av dem står henne närmre än mig.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Nä asså. Tror jag på fullt allvar lägger ner facebook snart. Det känns ju bara som att ens förhållande till någon blir ytligare av att man har varann där.
Neosus Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Grattis Dingis! Behöver ju inte alltid betyda att man måste knulla nån i muttan det första man gör bara för att det handlar om det motsatta könet.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Grattis Dingis! Behöver ju inte alltid betyda att man måste knulla nån i muttan det första man gör bara för att det handlar om det motsatta könet. Tack! Nej, det finns ju andra hål.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Nej å fy, nu sitter jag och mår dåligt. Skulle inte ha lagt till henne på facebook. Allt förstörs ju av att man ska sitta där och se massa ytliga grejer som den andra gör och blaha. Usch...........................
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Mår dåligt? Det var starka växlar, det. Vänskap brukar inte anses som en exklusiv relation. Du kanske kan glädjas åt sakerna hon gör med andra?
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Mår dåligt? Det var starka växlar, det. Vänskap brukar inte anses som en exklusiv relation. Du kanske kan glädjas åt sakerna hon gör med andra? Det är inte det, eller jo, delvis. Men att jag får veta massa saker där som liksom förstör för brevväxlingen. Eller egentligen, jo, mest att det känns jobbigt att se att hon interagerar en massa med andra människor. Egentligen bara det. Inte fan kan jag glädjas åt det. Inte jag inte. Jag får fortsätta skicka något sms då och då och hoppas hon gör detsamma. Fast vi är på facebook. När fan har facebook någonsin gjort något bra för mig? Jag vill lägga ner skiten.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Eller egentligen, jo, mest att det känns jobbigt att se att hon interagerar en massa med andra människor. Egentligen bara det. Det gör ju du med. Vad är skillnaden?
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Plus att jag inte känner några andra av hennes kompisar, så det känns lite påträngande och tro-att-vi-är-närmare-än-vi-är att kommentera hennes statusar tillsammans med fem andra, riktiga nära vänner.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Det gör ju du med. Vad är skillnaden? Att de känner henne bättre, har känt henne längre, umgås med henne oftare, står henne närmare, osv. Då blir det ju så himla tydligt att jag inte är på samma nivå.
Memphis Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 (redigerat) Äsch, chilla lite Dingis, lägg inte energi på det, var glad och njut efter ditt lilla äventyr och nya gemenskap istället. Redigerat 17 april 2011 av Memphis
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Äsch, chilla lite Dingis, lägg inte så mycket energi på det, var glad och njut efter ditt lilla äventyr och nya gemenskap istället. Det vore ju olikt mig, och man ska ju vara sig själv säger ju alla.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Akvarellen från inatt. Blev rätt josig. Lite våldtäkt på gång där?
Memphis Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 (redigerat) Shit va fin Lax. 🥰 Va duktig du är verkligen. Jag skulle gärna köpa en tavla av dig, inte med just det motivet kanske men vore väldigt roligt att ha en tavla som någon man känner lite har gjort. 🙂 Tänker bara skaffa sådana i fortsättningen, än i affär, mycket mer personligt när tavlorna betyder något, har någon bakgrund etc. Redigerat 17 april 2011 av Memphis
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Det vore ju olikt mig, och man ska ju vara sig själv säger ju alla. Jo men samtidigt finns det oftast möjlighet att tolka en situation på fler sätt. Eller utrymme för olika sätt att hantera sin reaktion.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 (redigerat) Lite våldtäkt på gång där? Nej - lust! Hon drar till sig honom med vänsterhanden men skjuter ifrån med höger. Möjligtvis en konfliktfylld känsla? Kanske har hon bråttom till tandläkaren, men vill verkligen ha honom.. vem vet? Redigerat 17 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Jo men samtidigt finns det oftast möjlighet att tolka en situation på fler sätt. Eller utrymme för olika sätt att hantera sin reaktion. Det tycker jag var lite av ett icke-svar om jag ska vara elak. Jag får bara hålla tummarna för att hon fortfarande ser mig på samma sätt som innan jag la till henne på facebook, och att hon fortfarande är lika positivt inställd till att jag skickar något sms ibland för att hålla kontakten, att hon fortfarande lägger ner lika mycket tid på våra brev, att hon tänker på mig ibland, att hon blir glad om jag kommenterar hennes status, att hon kommenterar mina statusar, att hon fortfarande läser min blogg, att hon fortfarande svarar på mina kommentarer på hennes. Dvs. allmän ångest.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Nej - lust! Hon drar till sig honom med vänsterhanden men skjuter ifrån med höger. Möjligtvis en konfliktfylld känsla? Kanske har hon bråttom till tandläkaren, men vill verkligen ha honom.. vem vet? Åhå. Jo, det ser jag nu. Även om han ger ett ganska enkelspårigt intryck.
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Akvarellen från inatt. Blev rätt josig. Är det dingis till höger? men snyggt!
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Det tycker jag var lite av ett icke-svar om jag ska vara elak. Jag får bara hålla tummarna för att hon fortfarande ser mig på samma sätt som innan jag la till henne på facebook, och att hon fortfarande är lika positivt inställd till att jag skickar något sms ibland för att hålla kontakten, att hon fortfarande lägger ner lika mycket tid på våra brev, att hon tänker på mig ibland, att hon blir glad om jag kommenterar hennes status, att hon kommenterar mina statusar, att hon fortfarande läser min blogg, att hon fortfarande svarar på mina kommentarer på hennes. Dvs. allmän ångest. Är hon normal facebookanvändare ser hon det inte alls som något dåligt! är hon som pazo ser hon det till och med som sjukt bra ("men shit! jag är ju inte vän med henne på facebook. fan vad pinsamt!" har man ju hört en gång). Så det så!
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Är hon normal facebookanvändare ser hon det inte alls som något dåligt! är hon som pazo ser hon det till och med som sjukt bra ("men shit! jag är ju inte vän med henne på facebook. fan vad pinsamt!" har man ju hört en gång). Så det så! Kanske det! Men det känns lite småjobbigt när man lägger till henne och så får man en notifikation strax efter att hon accepterade, och det är all respons man får. Det är ju så det alltid går till, men lixxxom. Jag vill ha ha ha ha ha ett sms från henne där det står vafan i hela världen som helst, helst nu.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Det tycker jag var lite av ett icke-svar om jag ska vara elak. För all del, tyck det. Jag kan väl förklara vad jag menade lite mer ingående. Det är klart att det kan vara problematiskt att "vara sig själv" om det betyder att hänge sig åt alla sina reaktioner och leva ut dom. Till exempel skulle det innebära att man aldrig skulle konfrontera sina mönster eller sätt att reagera. Någon kanske är rädd för att tala i grupp men vill lära sig att tala inför folk.. att vara sig själv skulle för den personen vara att bli rädd och i förlängningen inte ställa sig upp och snacka. Tror jag. Där kanske det är bättre för den personen att tänka på vilka fler sätt det kan finnas att hantera situationen på.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Förresten: SJUKT roligt att det gick så bra. Tack! Önskar jag kunde njuta av det bara, istället för att direkt efter att euforin lagt sig gå vidare till bröstsmärtor pga av tankar på vad som ska hända nu. liiiiife huuuuurts
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 För all del, tyck det. Jag kan väl förklara vad jag menade lite mer ingående. Det är klart att det kan vara problematiskt att "vara sig själv" om det betyder att hänge sig åt alla sina reaktioner och leva ut dom. Till exempel skulle det innebära att man aldrig skulle konfrontera sina mönster eller sätt att reagera. Någon kanske är rädd för att tala i grupp men vill lära sig att tala inför folk.. att vara sig själv skulle för den personen vara att bli rädd och i förlängningen inte ställa sig upp och snacka. Tror jag. Där kanske det är bättre för den personen att tänka på vilka fler sätt det kan finnas att hantera situationen på. Jaha. Du tog min pagetopper på allvar... Den var mer en liten vits. Det är klart att det är onödigt att hålla på som jag gör och oroa mig över saker när jag kan vara glad över dem istället. Det förstår jag såklart.
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Kanske dags för dig att flytta till Lund. Vad hade hon tänkt plugga?
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Kanske dags för dig att flytta till Lund. Vad hade hon tänkt plugga? Sökt flera kurser, typ litteraturvetenskap och film och lite sånt. Jag kommer inte flytta till Lund. Det är ju liksom... det kommer inte hända. Inte ens om jag hade fler skäl än att följa efter en nyförvärvad vän som jag träffat en gång.
Recommended Posts