Fredrikmo Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Längsta film jag hört talas om The cure for insomnia, stod att läsa om i en tidning för ett halvår sedan. EDIT: Runtime: 5220 min Intressant! Det visste jag inte...Ha! Jag msåte ha läst en väääldigt gammal filmrekordbok, eller nå't.
Fredrikmo Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 (redigerat) Hörru, Grahn! Du verkar har mycket Lindström. Jag försökte publicewra en annan bild i en annan tråd men hittade inte biden -- det är den där med hustrun som står och skäller på sin make för allting,i nio bildrutor tror jag , och bara skäller emot sig själv hela tiden. Den önskar jag få se igen. Snälla...den är så **bra! 😉 Redigerat 24 april 2005 av Fredrikmo
Fredrikmo Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Världens längsta tunga. åååhh...den som vore lesbisk, ändå! >-suck-<
captain nemo (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Amen, ni skulle ju inte skriva sa jag ju. Nu kan ju den här tråden bli hur lång som helst... //nemo
captain nemo (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Apropos modern konst och så... Hört på Rockklassiker: Hur många konststuderande krävs det för att skruva i en glödlampa? 14 st. En skruvar i glödlampan och tretton häller sylt i badkaret. 😉 //nemo
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 O m a l l a s k r i v e r p å d e t h ä r h å l l e t b l i r d e t f l e r s i d o r s n a b b a r e .
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Äh, har just hittat den här tråden, det var den viktigaste jag sett på flera sekunder. Frågan är om jag skall orka skriva ett långt meningslöst 😳 inlägg, eller om jag skall spara på orden 😕 (och smajlisarna) så att jag orkar skriva många inlägg så att den blir världslängst 😲 (heter det så?). Jag har så svårt att bestämam mig, men jag tror nog att det får bli ett mycket kort inlägg, så satsar jag på fler längre fram i livet 😮 . Fast det är klart, om planet till Stockholm störtar i morgon så blir det ju inte fler inlägg. Shit, vad jobbigt det är det där med att bestämma sig 😆 . Men om det nu gör det, så behöver jag ju ändå inte bry mig om hur världslängst tråden blir. 😕 Då kanske jag skall satsa på ett kort inlägg ändå 😠 Vad tycker ni andra, skall jag skriva mycket eler lite (fast då ni läser det här så är det ju försent att ändra sig i det här inlägget 😮 . Äh, jag tar ett kort: Hej!
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Om a l l a s k r i v e r p å d e t h ä r h å l l e t b l i r d e t f l e r s i d o r s n a b b a r e . ...eller om man är lat kan man citera som attans! 😕
Neko Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 D s h e v a t å r . r b l f l ä l i s e r t r e o r x m a t . d r m e a a r
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 F-n, det blev ju fel i mitt edit också jag skrev ihop två ord 😕
Neko Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Tycker uppslutningen borde vara bättre till sånt här flams. Om inte alla registrerade bidrar med minst ett inlägg får vi stänga ner forumet. 😕
Per_a_55 Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Bra förslag Neko!!!! Grahn - kan jag läsa in en djupare mening i ditt inlägg?
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 (redigerat) Den längsta film jag har sett är Kill Bill 1 och 2, fem timmar och trettifem minuter. Så firade jag min födelsedag i år, plus en vinare så klart. Tänkte göra det till en tradition. (Jag var tvungen att följa Nekos uppmaning.) Redigerat 24 april 2005 av Stinkey
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 " I'ts time to put on makeup, I'ts time to dim the light. I'ts time to meet the Muppets on the Muppet show tonight."
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 På tal om Lindström, här är en av mina favoriter.. 😕
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Sen finns det ju dom som frivilligt kryper in i arslet.. sitt eget... med huvudet före...
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Postat 24 april 2005 Den längsta film jag har sett är Kill Bill 1 och 2, fem timmar och trettifem minuter. Så firade jag min födelsedag i år, plus en vinare så klart. Tänkte göra det till en tradition. (Jag var tvungen att följa Nekos uppmaning.) Go tradition. Den ska jag sno 😕
Pluffo Postat 24 april 2005 Trådstartare Postat 24 april 2005 Fan grabbar. Ni ska inte läsa utan skriva. Kom igen nu 😕
hackeman Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Fan grabbar. Ni ska inte läsa utan skriva. Kom igen nu 😕 Vi ska inte läsa, utan skriva? Eller inte läsa utan ATT skriva?
L.C Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Har vi kommit till bilder nu? I alla fall... folk kan väll börja sätta en slant på om och när denna tråd dör eller 😕
Recommended Posts