Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallo!

Vågar man be om lite hjälp här? De e så att jag har nyss skaffat EMG-mickar men behöver lite längre kablar att koppla ihop skiten med!

Dom ser ut såhär:

80417f38-5eae-4dff-a78e-22b89a578040_zps40e6875e.jpg

Nån som vet på rak arm var man kan få tag på dessa kontaktdon så att man kan göra egna (längre)?

Jag sitter och kollar i elfa men vet inte riktigt vars man ska leta och vad det heter.....

Jag vore evigt tacksam om ni vet nått! Om ni inte vet så svara inte. Okej!

Tack!

🙂

Annons
Postat

En lösning är kanske att bara kapa på mitten och skarva dem med ny kabel och på så sätt öka längden. Skulle det funka?

Postat

Tanken är god men det är begränsat med utrymme med tanke på att det ändå är nio stycken kablar som ska förlängas! Nä jag spanar vidare på det där!

Tack ändå!

🙂

Postat

Jag hittade färdiga kablar i thomann men vet inte om dom är längre. Chansade iallafall och gjorde en beställning.

Om dom är förkorta så får jag helt enkelt dela och förlänga! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.