schopin Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 Var det fler här som var på Wayne Shorter Quartet i konserthuset ikväll? Amazing vilket klös det är i gubben än. Han är väl över 70-strecket nu 😆 Minus till antingen ljudteknikern eller till mig som fått tag på en sån usel plats bara 😛 Jag ger 4 av 5 XLR-kablar i betyg!
schopin Postat 19 mars 2005 Trådstartare Postat 19 mars 2005 Vilket konserthus? Skansen 😛 Nejmen, Stockholms konserthus såklart 😆
trocadero Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 vilka lirade han med? herbie hancock? danilo perez? brad mehldau? brian blade? patitucci?
woland Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 wow..skulle verkligen velat se honom..bor tyvärr nere i skåne. lite väl långt. måste kolla om han spelar i Kph kanske.. wayne e kung
schopin Postat 19 mars 2005 Trådstartare Postat 19 mars 2005 vilka lirade han med? herbie hancock? danilo perez? brad mehldau? brian blade? patitucci? hehe herbie vore koolt 🙁 perez, blade och patitucci. helsåld på patitucci! blade är bland de bättre också iofs. perez var sådär. flygeln var på tok för skränig och vass genom högtalarna också =/
sozo Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Jag var inte där men min polare lirar sax och åkte upptilll huvudstaden i fredags för att kolla på han...få se vad han säger om konserten när han kommer hem. var de mycket folk da?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.