Rabieshund Postat 9 mars 2013 Dela Postat 9 mars 2013 Hej alla! Som gammal forumräv kände jag mig tvungen att skapa en liten tråd här. Jag och min gode vän Carl-Johan Sevedag har tillsammans precis dragit skynket av vårt projekt Cape Lion som vi jobbat på i ett år. Första släppet är låten 'You Kept Dreaming' och stilen är dundrande elektronisk pop med 80-talsvibbar. Det skulle vara jättekul om ni ville kolla in den! Spotify: Cape Lion – You Kept Dreaming Youtube: In och gilla oss på Facebook också vetja! http://www.facebook.com/pages/Cape-Lion/374488582619878 Ha det bra! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 9 mars 2013 Dela Postat 9 mars 2013 Lånat farsans trummaskin nu igen 😉 Bra som vanligt hunden! Lycka till boys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joakimbuller Postat 9 mars 2013 Dela Postat 9 mars 2013 Meeer!! Ge oss mer 😄 Jag vill ju bara studsa runt när jag hör låten, passar mig PERFEKT i smaken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lordnicke Postat 9 mars 2013 Dela Postat 9 mars 2013 jävligt bra jobbat! låter sjukt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieshund Postat 10 mars 2013 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2013 Tack ska ni ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taus Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 Väldigt smakfullt Hunden! Finns lycka i biten. Önskar er lycka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 Snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oakleaf (oregistrerad) Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 Jaevligt snyggt. Det blir 5 rabies tokiga hundar av 5 moejliga. Fast fade out....hmmm...dessutom samtidigt som en snygg synth melodi kommer igang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Unicron Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 Riktigt riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Teo Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 hur grymt som helst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drake Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 Skitbra!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 Coolt!.. Big Money på steroider. Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostfisk Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Grym låt! Gillar 80 soundet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Paarse Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Lät gött! Har lite problem med det nedstämda (läs: falska) pianoliknande ljudet i verserna bara.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolin Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Känns som om jag sitter i en Vauxhall Victor utan AC på väg till Helsingborg bara för att dricka för många elefantöl. Det är fredag och Clabbe med Rakt över Disc sprutar ur högtalarna med denna låt,,, Kolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Måsart Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Svinbra! P3-rotation till våren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amis Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Gillade starkt refrängen, verserna lite enahanda. Mycket bra produktion. Rösten påminner stundvis om Alan Parson Project. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 11 mars 2013 Dela Postat 11 mars 2013 Bra låt, produktion och sång. Kul att höra Rabies! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Unicron Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 Måste kommentera igen! Detta är så sjukt bra! Lyssnar på den hela tiden på Spotify! Känns som en engelsk motsvarighet av Lilla Sällskapet för mig! Verkligen asbra jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 Grymmebra!:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 Stämmer in i hyllningskören, grymt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 Snyggt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 JÄVLAR va den här sätter sig på hjärnan direkt! Kan inte sitta still haha! Lyssnar vanligvis aldrig på sån här musik men den här va asbra gjord! Good job!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 16 mars 2013 Dela Postat 16 mars 2013 Grymt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foozer Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Otroligt bra, har lyssnat många ggr nu och gillar det verkligen! Skulle inte bli ett ett dugg förvånad om man får höra denna på p3:s spellista. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrVoice Postat 17 mars 2013 Dela Postat 17 mars 2013 Känns som om jag sitter i en Vauxhall Victor utan AC på väg till Helsingborg bara för att dricka för många elefantöl. Det är fredag och Clabbe med Rakt över Disc sprutar ur högtalarna med denna låt,,, Kolin +1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieshund Postat 21 mars 2013 Trådstartare Dela Postat 21 mars 2013 Tack för alla kommentarer! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.