Suqyy (oregistrerad) Postat 8 mars 2004 Dela Postat 8 mars 2004 Heter Kenneth och har spelat gitarr i typ 17 år, mer eller mindre under året. Spelar i ett band sen några år tillbaka. Vi har gjort några halvtama försök att spela in genom åren bla via en gammal härlig 4-kanals porta med alla ping-pongar det innebär 😏 Nu har vi dock hoppat in i modernare tider och kör inspelning på pc. Jag har även byggt mig en PRS-kopia. Allt är byggt från scratch, även halsen. Kan inte påstå att det är att jämföra med en fabriksgitarr, men den är fullt spelbar och låter faktiskt som jag planerade/hoppades. Nästa bygge tänkte jag skulle bli en Tele Custom 72'a, fast med mahoganyhals. Bilder finns här: http://www.picturecd.com/system/view.cgi?u...album=51600&m=a Märkte att sidan inte var så tokig snabb för tillfället dock. På återhörande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 8 mars 2004 Dela Postat 8 mars 2004 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 8 mars 2004 Dela Postat 8 mars 2004 (redigerat) Tjenare!! Måste säga att det var en mycket fin gitarr!! 😆 EDIT: Stavfel... Redigerat 9 mars 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 8 mars 2004 Dela Postat 8 mars 2004 Hej och välkommen till Studio 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 mars 2004 Dela Postat 8 mars 2004 Tjena! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Suqyy (oregistrerad) Postat 9 mars 2004 Dela Postat 9 mars 2004 Man tackar o bockar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 mars 2004 Dela Postat 9 mars 2004 HiYa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Välkommen, hoppas att du kommer trivas här lika bra som vi andra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.