Jump to content
Annons

Musikspelare likt Spotify fast utan betalning ?

Recommended Posts

Postat

Är på jakt efter en mp3 mjukvara där jag kan lägga in min musik som jag har på hårddisken för att kunna spela upp det sen. Vet ni fall det finns ? Windows media player är den bra eller finns det bättre ?

Annons
Postat

iTunes

Behöver man inte betala för det ?

Postat

Fast Spotify finns som gratisversion också!

Jo jag vet men då kan man inte ställa inställningen om bra kvalite, surt.

Postat

Behöver man inte betala för det ?

Ska du köpa låtar så kostar det givetvis men att ha programmet och lägga in sina egna låtar kostar ingenting.

Den senaste versionen har dessutom fler funktioner som att man kan kö:a låtar och dessutom lägga en låt som spela härnäst!

Postat

Ska du köpa låtar så kostar det givetvis men att ha programmet och lägga in sina egna låtar kostar ingenting.

Den senaste versionen har dessutom fler funktioner som att man kan kö:a låtar och dessutom lägga en låt som spela härnäst!

Okej vilken är den senaste då ? Är det den som kommer upp när man Googlar ?

Postat

Okej vilken är den senaste då ? Är det den som kommer upp när man Googlar ?

ja förmodligen, jag har ju mac och iPhone så jag har ju det naturligt sen har jag bara uppdaterat det hela tiden så gör det samma om det inte skulle vara senaste du laddar ner

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.