Tjongan Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 * LÅTNAMN: Ett kallblodigt mord * ARTIST/GRUPP: Gehenna Puker * GENRE: Punk/Kängpunk * LÅTLÄNGD: 1:26 * KOMPOSITÖR: Gehenna Puker (och Carolas systerson) * PRODUCENT: Gehenna Puker * EV. MEDVERKANDE: Gehenna Puker * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 1.98 mb * STATUS: färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ett spår av demon som nyligen spelades in. första inspelningen i hemstudion, ingen mixning har gjorts, bara volymanpassning osv. Lär mig mixa 😱. vad ska ändras i mix osv? (så jag vet till nästa gång) /Tjong
lavrell Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 Jadu, det här va ju ingen fröjd direkt, jätteotajt och när det gäller ljudet så är det ju så illa att jag inte vet vart jag ska börja. Men det kanske är det här ljudet du vill ha fram? Kanske en del av "charmen"? Spela om allt och upp med baskaggen och basen i allmänhet och jaaa, resten vettefan eftersom jag inte kan urskilja nåt? 😱 helt klart konstigt
Tjongan Postat 19 mars 2005 Trådstartare Postat 19 mars 2005 Det ska låta skitigt ja, och om du inte kan urskilja nåt måste du ju va helt tondöv 😄
Kill All Autotuner Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 Ähvafaan, helt ok ju. Punk ska inte mixas.
Duende Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 kul alltså.. Låter som tre band samtidigt 😆😄 Jag är mer åt Dead Kennedys och Bad Religion hållet. Sådan här musik skall avnjutas live i trång och svettig lokal med tysk hårdporr i bakgrunden 😲 Henrik
The Mr Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Fruktansvärt otajt måste jag säga. Men det kanske är meningen. En 2:a för den punkiga ljudbilden... The Mr...
Itzhak Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Ähvafaan, helt ok ju. Punk ska inte mixas. vissa hävdar att punk överhuvudtaget inte ska spelas.
Kill All Autotuner Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Ähvafaan, helt ok ju. Punk ska inte mixas. vissa hävdar att punk överhuvudtaget inte ska spelas. Itzhak gillar ju inte Queen heller , haha.
Itzhak Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Ähvafaan, helt ok ju. Punk ska inte mixas. vissa hävdar att punk överhuvudtaget inte ska spelas. Itzhak gillar ju inte Queen heller , haha. åjo. jag vibrerar av vällust till den numer bortgångne herr mercurys stämma, när han tar sig igenom allt från "to late" till "barcelona". det är ju symfonirock för tusan!
Tjongan Postat 20 mars 2005 Trådstartare Postat 20 mars 2005 Sådan här musik skall avnjutas live i trång och svettig lokal med tysk hårdporr i bakgrunden 😱 Henrik Då är du välkommen på spelning 😄
brojd Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Gehenna Puker... hmm, var inte det namnet på en puffra i det gamla rollspelet mutant chronicles?
Tjongan Postat 20 mars 2005 Trådstartare Postat 20 mars 2005 Gehenna Puker... hmm, var inte det namnet på en puffra i det gamla rollspelet mutant chronicles? Du har så rätt ;D
slaptap Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 (redigerat) Det ska låta skitigt, ja... Redigerat 3 maj 2005 av slaptap
punkrockdude Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 (redigerat) Ähvafaan, helt ok ju. Punk ska inte mixas. vissa hävdar att punk överhuvudtaget inte ska spelas. Har ingen kommentar som är tillåten på forumet... Rösten är perfekt för punk/hardcore. Ifall ni spelar in en tajtare och bättre ljudande låt så säg till. Jag vill höra det. /Mvh Rickard gerthsson Redigerat 7 april 2005 av punkrockdude
Drummer Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 gamla rollspelet mutant chronicles Är det så gammalt?
Signert Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Låter skrämmande likt en gammal singel jag har med Rövsvett. Det är ingen bra singel. Men rösten passar som sagt till genren, så om alla lär sig att spela samma låt samtidigt, så kanske det blir riktigt kul.
brojd Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 gamla rollspelet mutant chronicles Är det så gammalt? Min utgåva kommer då knappast direkt från tryckpressen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.