Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Forumet tycks nu ha en mobilversion.

Grymt lovande, tack för den! 🙂

Äntligen slipper jag famla runt bland alltför inzoomade reklambanners och textrader som når till Kazakstan ungefär.

Kanonbra! 😄

Annons
Postat
Forumet tycks nu ha en mobilversion.
Postat

Det fanns en för två årsen som var hopplös. Jag messade då Olsberg om det och då tog dom bort det och lät det vara som den vanliga websidan.

Fast nu vetetusan? Vad är tänkt att ligga till höger? När man scrollar så fladdrar sidan åt höger. Precis som på FB där chatten ligger. Fast på studios sida så är där ingenting! Blir den mer grejer där? Ska tilläggas att detta fenomen är i iPhone!

Annars bra initiativ 🙂

Postat

Satt på spårvagnen hem och trodde nån hade tabbat sig tills jag insåg att det var en ny skapelse. Såg just då rätt stökigt ut med någon lila text på blå bakgrund. Men jag hoppas på en stabil mobil version.

Önskar Studioforum lycka till i utvecklingen.

Postat
Vad är tänkt att ligga till höger? När man scrollar så fladdrar sidan åt höger.
Inget, det är tyvärr Studiocastbilden som gör en renderingsmiss i mobila temat och ritas i 600 pixlars storlek och trycker ut sidans bredd.
Postat

Tycker det funkar bra på iphonen (4S) ändå. Inget som stör mig iaf.

Funkade toppen på S3:an också det jag testade.

Postat (redigerat)

Ett förslag är att skita i att ens lägga energi på en mobil site så länge webbsidan inte funkar!

Seriöst, den mobilen ser ut som särskola, please, skit i den så länge. Styr upp webbsidan först!

Redigerat av KillwithSkill
Postat

Ser perfekt ut med Opera på Samsung Galaxy S2 .. Ingen reklam än så länge heller 🙂

Postat

Det ser tyvärr förjävligt ut!

Menar du förstasidan, den man kommer till om man klickar på "studio forum" längst upp? Ja, den ser inget vidare ut på någon av versionerna.

Klicka istället på menyikonen uppe till höger, så hittar du nytt innehåll som man vill se det.

Några tips mot din ständiga pessimism har jag dock inte.

Postat

Jag skulle förseslå att det finns två alternativ när man surfar in hit på mobilen, så som det brukar göra. Att få välja den mobila versionen eller den vanliga versionen.

Det bästa vore om ni skapade en app i stället!

Eller ja.... Fixade forum.studio till att börja med!

Postat

Går det. Inte att citera längre? Från iphonen alltså.

Jodå, klicka på inlägget du vill citera bara, så dyker knappen upp

Postat

Jag skulle förseslå att det finns två alternativ när man surfar in hit på mobilen, så som det brukar göra. Att få välja den mobila versionen eller den vanliga versionen.

Det bästa vore om ni skapade en app i stället!

Eller ja.... Fixade forum.studio till att börja med!

Man kan välja. Längst ner på sidan på båda versionerna finns ett val om att byta.

Postat

[...]

Håller med! Bra där, KwS 🙂

Postat

Forumet funkar perfekt i Chrome på Iphone 4, testade den nyss. Kanon när man sitter på bussen och har en stund över.

Postat

Den knappen finns redan längst ned på sidan.

Ah. Såg det nu också 🙂

Postat

Är den borttagen nu? Provar från smurfplattan (som min son kallar det 😉) nu, men den vanliga siten kom upp och jag hittar ingenstans att byta..

Postat

Är den borttagen nu? Provar från smurfplattan (som min son kallar det 😉) nu, men den vanliga siten kom upp och jag hittar ingenstans att byta..

Smurfen kör väl vanlig webläsare?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.