Fidden Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Forumet tycks nu ha en mobilversion. Grymt lovande, tack för den! đ Ăntligen slipper jag famla runt bland alltför inzoomade reklambanners och textrader som nĂ„r till Kazakstan ungefĂ€r. Kanonbra! đ
Guitar Nilsson Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Gillar jag med. Hur kan det dÀr funka nÀr man inte laddat ner nÄn speziell studioforumapp?
KillwithSkill Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Det fanns en för tvĂ„ Ă„rsen som var hopplös. Jag messade dĂ„ Olsberg om det och dĂ„ tog dom bort det och lĂ€t det vara som den vanliga websidan. Fast nu vetetusan? Vad Ă€r tĂ€nkt att ligga till höger? NĂ€r man scrollar sĂ„ fladdrar sidan Ă„t höger. Precis som pĂ„ FB dĂ€r chatten ligger. Fast pĂ„ studios sida sĂ„ Ă€r dĂ€r ingenting! Blir den mer grejer dĂ€r? Ska tillĂ€ggas att detta fenomen Ă€r i iPhone! Annars bra initiativ đ
Taus Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Satt pĂ„ spĂ„rvagnen hem och trodde nĂ„n hade tabbat sig tills jag insĂ„g att det var en ny skapelse. SĂ„g just dĂ„ rĂ€tt stökigt ut med nĂ„gon lila text pĂ„ blĂ„ bakgrund. Men jag hoppas pĂ„ en stabil mobil version. Ănskar Studioforum lycka till i utvecklingen.
Linus Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Vad Àr tÀnkt att ligga till höger? NÀr man scrollar sÄ fladdrar sidan Ät höger.Inget, det Àr tyvÀrr Studiocastbilden som gör en renderingsmiss i mobila temat och ritas i 600 pixlars storlek och trycker ut sidans bredd.
cborg Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Tycker det funkar bra pÄ iphonen (4S) ÀndÄ. Inget som stör mig iaf. Funkade toppen pÄ S3:an ocksÄ det jag testade.
KillwithSkill Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 (redigerat) Ett förslag Àr att skita i att ens lÀgga energi pÄ en mobil site sÄ lÀnge webbsidan inte funkar! Seriöst, den mobilen ser ut som sÀrskola, please, skit i den sÄ lÀnge. Styr upp webbsidan först! Redigerat 5 mars 2013 av KillwithSkill
D Vibe Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Ser perfekt ut med Opera pĂ„ Samsung Galaxy S2 .. Ingen reklam Ă€n sĂ„ lĂ€nge heller đ
Fidden Postat 5 mars 2013 TrÄdstartare Postat 5 mars 2013 Det ser tyvÀrr förjÀvligt ut! Menar du förstasidan, den man kommer till om man klickar pÄ "studio forum" lÀngst upp? Ja, den ser inget vidare ut pÄ nÄgon av versionerna. Klicka istÀllet pÄ menyikonen uppe till höger, sÄ hittar du nytt innehÄll som man vill se det. NÄgra tips mot din stÀndiga pessimism har jag dock inte.
everlastingrecords Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Ser toppen ut nÀr man gÄr in pÄ trÄdar men hÄller med om att förstasidan Àr lite svÄr att överblicka. Lite finlir sÄ fixar det sig nog. Har sett fram mot detta, bra jobbat!
KillwithSkill Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Jag skulle förseslÄ att det finns tvÄ alternativ nÀr man surfar in hit pÄ mobilen, sÄ som det brukar göra. Att fÄ vÀlja den mobila versionen eller den vanliga versionen. Det bÀsta vore om ni skapade en app i stÀllet! Eller ja.... Fixade forum.studio till att börja med!
Guitar Nilsson Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 GÄr det. Inte att citera lÀngre? FrÄn iphonen alltsÄ.
Fidden Postat 5 mars 2013 TrÄdstartare Postat 5 mars 2013 GÄr det. Inte att citera lÀngre? FrÄn iphonen alltsÄ. JodÄ, klicka pÄ inlÀgget du vill citera bara, sÄ dyker knappen upp
Fidden Postat 5 mars 2013 TrÄdstartare Postat 5 mars 2013 Jag skulle förseslÄ att det finns tvÄ alternativ nÀr man surfar in hit pÄ mobilen, sÄ som det brukar göra. Att fÄ vÀlja den mobila versionen eller den vanliga versionen. Det bÀsta vore om ni skapade en app i stÀllet! Eller ja.... Fixade forum.studio till att börja med! Man kan vÀlja. LÀngst ner pÄ sidan pÄ bÄda versionerna finns ett val om att byta.
joachime Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Jag gillar det. Betydligt smidigare att besöka forumet pĂ„ mobilen nu. Ăr det Stanislav man ska tacka?
CHAE Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Jag skulle förseslĂ„ att det finns tvĂ„ alternativ nĂ€r man surfar in hit pĂ„ mobilen, sĂ„ som det brukar göra. Att fĂ„ vĂ€lja den mobila versionen eller den vanliga versionen. [...] HĂ„ller med! Bra dĂ€r, KwS đ
pile63 Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Forumet funkar perfekt i Chrome pÄ Iphone 4, testade den nyss. Kanon nÀr man sitter pÄ bussen och har en stund över.
joachime Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 HĂ„ller med! Bra dĂ€r, KwS đ Den knappen finns redan lĂ€ngst ned pĂ„ sidan.
CHAE Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Den knappen finns redan lĂ€ngst ned pĂ„ sidan. Ah. SĂ„g det nu ocksĂ„ đ
D Vibe Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Ăr den borttagen nu? Provar frĂ„n smurfplattan (som min son kallar det đ) nu, men den vanliga siten kom upp och jag hittar ingenstans att byta..
Mats StÄlbröst Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Det Àr Stanislav ni ska tacka nÀr det gÀller allt tekniskt trixande. Han har plöjt ner massor av tid i Studio forum och snart kommer ni att kunna se mer av resultatet. /Mats
KillwithSkill Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Ăr den borttagen nu? Provar frĂ„n smurfplattan (som min son kallar det đ) nu, men den vanliga siten kom upp och jag hittar ingenstans att byta.. Smurfen kör vĂ€l vanlig weblĂ€sare?
ironman Postat 5 mars 2013 Postat 5 mars 2013 Det gÄr snabbt med den nya mobilsajten, men hur gillar man nÄgot?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.