Drake Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Tänkte installera en gratisversion av Reaktor 5 i Logic. 1. dmg-filen - lägger jag den i plugins/components? 2. efter att ha klickat på dmg-filen och installationen är klar så blir det componentsfiler i mappen med samma namn samt vst-filer som hamnar i vst-mappen. är det rätt? 3. Startar Logic... Men hur sjutton hittar jag den "externa" pluggen då? Gör software-track och tycker att den borde dyka upp i library eller channelstrippen till vänster? Tacksam för lite hjälp....
palm69 Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Nu kanske jag kan ge någon lite hjälp.... Såhär gör jag: 1. Inspektorfältet längs till vänster 2. Ganska långt ner där det står I/O klicka och du får upp en meny 3. Nästan längs ner AU instruments.... DÄR hittar du Hoppas det hjälper /palm
D200 Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 DMG är en image, du öppnar den för att se innehållet på skivan typ. Sen installerar du och efter det öppnar du Logic så ska den scanna efter nya grejer och förhoppningsvis hitta den. Sen kan du skapa ett spår och använda det du installerat.
Drake Postat 4 mars 2013 Trådstartare Postat 4 mars 2013 Got it! Thanks! Förutom... vad gör man av dmg-filen sedan?
D200 Postat 4 mars 2013 Postat 4 mars 2013 Det är bara att ctrl-klicka och välj Mata ut...som en dvd.
Drake Postat 4 mars 2013 Trådstartare Postat 4 mars 2013 Det är bara att ctrl-klicka och välj Mata ut...som en dvd. Men kan man radera själva filen i mappen?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.