Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tycker det känns som om det varit en del gnäll här på senaste, om diverse saker som inte funkar rent forummässigt. Därför tänker jag bidra med ett inlägg som visar vilket nytta man kan ha av den samlade kompetens som finns här.

I några trådar (t ex här, här, här, och här) la jag ut lite spår från vad som kom att bli senaste utgivningen med The Rockford Heroes. Fick in en massa bra tips på både mixning och arr, och nu har de första recensionerna börjat trilla in, t ex:

Dangerdog Music Reviews, 4.5/5.0

Hallowed.se, 6/7

Metaloud.com, 8/10

Rockeyez.com, 5/5

Forsaken at the gates, 8.5/10

Visst hade vi säkert fått okej betyg även om jag enbart arbetat helt efter eget huvud, men sammantaget gjorde garanterat alla tips jag fick in här att man det hela lyftes ett par extra snäpp och gjorde att vi fått toppbetygen.

Så tack till stol, golden hair, EAI, punkrockdude, Valle, Jesse And The Revelations, aRocker, AnthonyS, Magnus83, Zakyath, Guitar Nilsson, sixties, DionHarris, Becker, Wernborg, Freddy, JohnRick, KillWithSkill och Cruncher! 🙂

Annons
Postat

Konstig bas på första låten där men annars riktigt bra och jämn nivå på resten av låtarna... Bra jobbat och Grymma låtar! 🥰

• Gilla 1
Postat

Härligt med lite positiv energi och feedback. Wörd up!

• Gilla 1
Postat

Kul när det går bra!

Ditt arbete verkar seriöst, och seriös musikverksamhet är förtjänt att uppmärksammas.

• Gilla 1
Postat

Gött att du får sån fin feedback. Har inte lyssnat själv än dock..

Skönt att se att Valle och Jj kan enas på det musikaliska planet iallafall 🙂

• Gilla 1
Postat

Snyggt, en sådan här tråd kommer att lysa upp forumet ett bra tag.

Bra låtar med. Kul att du har fått så bra resencioner.

//Pelle

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.