Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vi har ju valt att enbart jobba med digital distribution. Men i och med släppet av senaste skivan har det börjat dyka upp fler och fler förfrågningar om det inte går att köpa en riktig CD.

Känns för bökigt att hålla sig med ett eget lager, skicka, hålla reda på betalningar o s v, men tänker att det borde finns någon slags print-on-demand tjänst för CD-skivor. Någon som anlitat något företag för det som ni kan rekommendera?

Annons
Postat

Jag tänker mig något ställe där man kan ladda upp artwork och ljudfiler och så sköter dom tryckning, skeppning och betalning när någon väl beställer.

Postat

Jag har ingen erfarenhet av den typen av ställen. Men även om det rör sig om under hundra skivor tror jag man tjänar på att bränna dom själv och investera i en skrivare som både skriver omslag och print på skivan.

Postat

Absolut, har gjort det där i omgångar genom åren, men känner att det inte är något jag vill lägga någon tid på 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.