Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har köpt en Mac Pro, har haft PC förr. Köpte för en tid sedan Cubase Artist 6 i box som jag installerade på PC:n fick med en uppdatering till 6.5 via nedladdning. Nu när jag köpt macen vill jag få över 6.5 till den. Men när jag ska uppdatera från Steinberg efter att jag tagit hem filen säger den att jag inte har Cubase 6 installerat på datorn. Men jag har installerat från boxen och har Elicencer USB i datorn. På den ser man att jag har 6.5...även på Steinberg??? Vad är det för fel. Jag vill nämligen uppdatera till Cubase artist 7....men det är billigare om man har 6.5. Cubase rullar felfritt på Macen.....och känner av licensen. Men inte Steinbergs hemsida där man laddar ner.

Janne

Annons
pme (oregistrerad)
Postat

Du har väl laddat ner 6.0 och inte 6.5.4 gissar jag.

Postat
Men jag har installerat från boxen och har Elicencer USB i datorn. På den ser man att jag har 6.5...även på Steinberg???
e-Licensern säger bara vad du kan använda med nyckeln, inte vad du har installerat i dag.

När du installerat 6.0 från boxen måste du först installera 6.5.0 och därefter uppdatera till 6.5.4.

http://www.steinberg.net/en/support/downloads/downloads_cubase_artist_65.html

Finns din 6.5-licens registrerad hos Steinberg? Isåfall behöver du inte installera 6.5 om du ändå tänkte uppgradera till 7:an.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.