VayzeriA Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 Halloj mixmänniskor! Har börjat mixa lite mer i min vardag och skall bli ännu bättre. Söker nu Er hjälp till dettta. Skulle vilja OM ni vill ha lite låtar mixade så jag kan öva lite och gör detta ENDAST för att sysselsätta mig. Kanske inte blir proffsmixning men jag vill som sagt förbättra mig. Skulle bli överlycklig om ni vill dela med er av era alster så man kan öka sina kunskaper?! Arbetar i Cubase. KRK Rokit monitorer. Firebox ljudkort . Samt använder Waves Bundle Mercury. Något som kan vara intressant ?
VayzeriA Postat 28 februari 2013 Trådstartare Postat 28 februari 2013 Kanon! Visste inte ens om detta forum. Nu e man glad =) Bock å tack !
Jon Rinneby Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 Halloj mixmänniskor! Har börjat mixa lite mer i min vardag och skall bli ännu bättre. Söker nu Er hjälp till dettta. Skulle vilja OM ni vill ha lite låtar mixade så jag kan öva lite och gör detta ENDAST för att sysselsätta mig. Kanske inte blir proffsmixning men jag vill som sagt förbättra mig. Skulle bli överlycklig om ni vill dela med er av era alster så man kan öka sina kunskaper?! Arbetar i Cubase. KRK Rokit monitorer. Firebox ljudkort . Samt använder Waves Bundle Mercury. Något som kan vara intressant ? Oj det var seriöst att köra Murcury bundle i ett så tidigt stadie av ditt mixande, ligger inte den på runt $6300? mvh Jon
BluesBoy Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 ligger inte den på runt $6300? TDM är $3600 till.......fantastiska priser.
crillemannen Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 Oj det var seriöst att köra Murcury bundle i ett så tidigt stadie av ditt mixande, ligger inte den på runt $6300? mvh Jon 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.