Maria Vähäkangas Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 http://mariavahakangas.com är min hemsida, har skrivit låtar på engelska, finska och svenska. Sidan är på finska än så länge. Kul att det finns ett sånthär forum, nu har jag lyssnat på några demos och det låter jätteinspirerande...
CHAE Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Välkommen hit och hopaps att du ska trivas här 🙂 Kul att du vart inspirerad också genom demosektionen. Vänligen, CHAE
kolin Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Välkommen säger även jag... Försökte mig på rocklåtar på finska under 80-talet min en finsk polare... Det var inte lätt men roligt. Kolin
Maria Vähäkangas Postat 24 februari 2013 Trådstartare Postat 24 februari 2013 Tack, tack. Jag bodde i Sverige på 80-talet, fast inte blev det några rocklåtar för mej, jag var så liten:)
Maria Vähäkangas Postat 27 februari 2013 Trådstartare Postat 27 februari 2013 Haha! Kiitos, kiitos! Jobbigt med reklamvideon där uppe när man är ute med vbara en gammal slö laptop:) Alltrå inte ute ute, det är ju hur kallt som helst här i Helsinki. Men kul sajt, har lärt mej mycket redan nu.
D Vibe Postat 19 mars 2013 Postat 19 mars 2013 Hej hej! Bra med fler tjejer. Det behövs! Hoppas du ska trivas!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.