Tainius Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Hallå! Jag har sysslat med musik i 10 år och försöker hitta nya roliga samarbeten. Skriver och producerar främst hiphop och rnb, vilket varit min huvud genre dessa 10 år. I övrigt spelar jag gitarr och skriver på den också lugnare pop. Mina beats, är ofta sample baserade dock blir det mer och mer utan. Jag söker folk som tror på sin musik, och som satsar på den med avsikt att komma någonstans... Rappare, eller sångare som gillar långvariga samarbeten för att bära fram varandra. Skriver du inte själv hjälps vi åt! Håller på att uppdatera min soundcloud just nu, och det kommer läggas upp fler grejer närmsta veckorna. Men här är adressen: soundcloud.com/dabbe Länka gärna någonting jag kan lyssna på, så hörs vi!
prototyp Postat 25 februari 2013 Postat 25 februari 2013 www.facebook.com/realdealclique letar efter ett SERIÖST samarbete. 110% satsning. STOR & BRA studio i stockholm finns tillgänglig. www.facebook.com/therealmainstar (min privata facebook om det låter intressant) .
marremarre Postat 14 mars 2013 Postat 14 mars 2013 tja mannen, är en 23 årig snubbe som söker producnt och någon att jobba med. Jag är främst sångare och skrivare inom genre Neo-Soul/Hiphop. Allt är intressant. marlowe.g@hotmail.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.