Jump to content
Annons

Coles 4038

Solstrålen (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat (redigerat)

ORTFTemplate.jpg

Hittar ingen svensk distributör för Coles? Någon som vet var man ska vända sig för ett par 4038? Tänkte ha dom till överhäng på trummor.

Redigerat av Solstrålen
Annons
Postat

Jag vet inte om jag var otydlig men jag undrar vilken den svenska distributören för Coles är. Jag är inte ute efter begagnat. 🙂

Postat (redigerat)

ok. Prova att maila dom på sales@coleselectroacoustics.com så kanske dom kan hjälpa till. 🙂

Det ska jag göra! 🙂

Enligt en enkel googling verkar Deluxe Music vara en av svenska distributörer http://www.dlxmusic.....aspx?id=163931

Jag hade för mig att DLX är återförsäljare och ingen distributör.

Thomann säljer ju knappast beggade grejer som jag länkade till. Varför är det viktigt att handla i Sverige?

Jag har bojkottat Thomann därför att dom skickar trasiga produkter som sen tar lång tid och oändligt många mail att komma till rätta med.

Redigerat av Solstrålen
Postat

Jaja.. Nu märker du ord! Du kan köpa mickarna på Deluxe Music i alla fall! Distributör eller återförsäljare.. Whatever.. Huvudsaken att du kan köpa dom i Sverige.. 😉

Postat

Jaja.. Nu märker du ord! Du kan köpa mickarna på Deluxe Music i alla fall! Distributör eller återförsäljare.. Whatever.. Huvudsaken att du kan köpa dom i Sverige.. 😉

Det är skillnad på återförsäljare och distributör. 😉

Varför jag vill hitta distributören är för att jag vill handla hos den återförsäljare jag brukar handla av för att jag uppskattar dom.

Postat

Men be då din återförsäljare som du brukar handla med ge dig svaret, eller ta kontakt med Coles och ansöka om att få bli återförsäljare! >_<

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.