Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle behöva trycka lite promo-CDs, egentligen bara 25 stycken. Någon som vet något bra och billigt ställe?

Annons
Postat

Det kan man såklart göra, tänker bara att det ser bättre ut med riktigt pressade skivor.

Dessutom har jag ingen fungerande skrivare längre. Och jag vågar inte skriva ut labels på jobbets laserskrivare. Provade en gång när jag gick på högskolan. Det gick inte så bra, label-klisterlapparna brände fast i tonern... 🙂

Postat

Om det bara gäller 25 ex så blir det nog svårt att hitta någon som vill pressa skivor (brukar krävas att man gör typ 500-5000 ex för det), däremot kan du låta demolabbet trycka booklet och CD, för att sedan bränna i egen brännare. Så har jag alltid gjort när jag gjort demos.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.