SadamJR Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Det händer att trådar låser utan någon förklaring eller att det framgår vilken moderator som ligger bakom. Skulle själv gärna vilja veta varför en tråd låses, och vem som gör det. Vad kan en moderator ha för anledning att vilja vara anonym? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Det händer att trådar låser utan någon förklaring eller att det framgår vilken moderator som ligger bakom. Skulle själv gärna vilja veta varför en tråd låses, och vem som gör det. [...] Håller med. Även om det då och då är uppenbart varför trådar låses (diskussionen/erna går i stå och/eller det blir total kajpastning) borde torde det vara kutym för mod att berätta att trådens låses och varför 🙂 Vänligen, CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Jag håller med om att orsaken måste anges. Däremot är moderatorn bakom låsandet irrelevant information, anser jag. Det som kanske är än mer störande är allt detta godtyckliga inläggsanmälandet som inte oväntat leder till (eller som med avsikt ska leda till?) att tråden ska låsas. Ni vet, "prisjägare". 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2013 Jag håller med om att orsaken måste anges. Däremot är moderatorn bakom låsandet irrelevant information, anser jag. Det som kanske är än mer störande är allt detta godtyckliga inläggsanmälandet som inte oväntat leder till (eller som med avsikt ska leda till?) att tråden ska låsas. Ni vet, "prisjägare". Varför vore det inte bättre om den som låser tråden talar om vem han är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 (redigerat) Ja, en förklaring borde man få varför en tråd låses... tycker jag! Håller med! Redigerat 20 februari 2013 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Det som kanske är än mer störande är allt detta godtyckliga inläggsanmälandet som inte oväntat leder till (eller som med avsikt ska leda till?) att tråden ska låsas. Godtyckliga anmälningar får vi nog leva med. Men det är svårt för oss att veta hur ofta dessa leder till handling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Varför vore det inte bättre om den som låser tråden talar om vem han är? Frågan borde väl snarast ställas varför det skulle anses vara viktigt för någon att veta vem som låser tråden. Jag kan inte komma på något skäl alls. Du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2013 Det är inte det att jag är ute efter moderatorer. Tycker snarast att det hör till allmän hyfs att tala om varför man låser en tråd och vem man är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Godtyckliga anmälningar får vi nog leva med. Men det är svårt för oss att veta hur ofta dessa leder till handling. Kanske inte så ofta alls, på enskild nivå. Men när moderatorerna bombarderas med baraförthefuckofit-anmälningar, så hade till och med jag valt att ta fram nyckeln och låst skiten istället för att behandla varje enskild anmälning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Snart kommer denna tråd att låsas känner jag på mig.... 😄😛 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2013 Snart kommer denna tråd att låsas känner jag på mig.... 😄😛 Varför då? Det hoppas jag verkligen inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Nä jag skojar bara lite.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Ibland känns det som att hälften av alla trådar som skapas på detta forum handlar om hur forumet borde skötas och det ena med det tredje. Dom kan man väl låsa iaf, kan vi inte tjöta om allt som har med musik att göra istället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2013 Ibland känns det som att hälften av alla trådar som skapas på detta forum handlar om hur forumet borde skötas och det ena med det tredje. Dom kan man väl låsa iaf, kan vi inte tjöta om allt som har med musik att göra istället? Du säger att det känns som om som om hälften av alla trådar handlar om hur forumet borde skötas. Du har uppenbarligen fel. Hur är det med dina andra sinnen? Hör du röster? Ser du syner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Klart att skäl ska anges. Anonymt eller inte spelar ingen roll för mig. Det viktiga är att folk lär sig. För det finns en del trådar med många skäl att stänga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 (redigerat) Du säger att det känns som om som om hälften av alla trådar handlar om hur forumet borde skötas. Du har uppenbarligen fel. Hur är det med dina andra sinnen? Hör du röster? Ser du syner? Säger bara att du gnäller och tjötar om mycket hela tiden, 😄 Hade du lagt hälften av den tiden på musik hade du varit en stor stjärna nu. Redigerat 20 februari 2013 av evilrocker 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2013 Säger bara att du gnäller och tjötar om mycket hela tiden, 😄 Hade du lagt hälften av den tiden på musik hade du varit en stor stjärna nu. Jo, men det är väl ingen av oss. Lika bra att lägga krutet på Studio forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Jo, men det är väl ingen av oss. Lika bra att lägga krutet på Studio forum. Du har ju hela livet framför dig... släpp internet de e kass, för mig är det försent och kört, jag e 60+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2013 Du har ju hela livet framför dig... släpp internet de e kass, för mig är det försent och kört, jag e 60+ Det vet jag att du inte är. Med det där inlägget säger du snarare att det är kört för mig. Skapligt Passivt/aggressivt rygghugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Så där då har tråden redan spårat ur. Inte ovanligt när Sadam dyker upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Så där då har tråden redan spårat ur. Inte ovanligt när Sadam dyker upp. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Klart att skäl ska anges. Anonymt eller inte spelar ingen roll för mig. Det viktiga är att folk lär sig. Ja, det var ju också ett sätt att se trådlåsning på; ett "kollektivt straff". Inte min grej, dock. Men jag förstår vad du menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Det vet jag att du inte är. Med det där inlägget säger du snarare att det är kört för mig. Skapligt Passivt/aggressivt rygghugg. Nu får du väl ändå ge dig, hur kan du tolka det så? Nä jag är inte 60+ men försent för mig att göra superkarriär i vilket fall. Och om du tror att det var något riktat mot dig så kan inte jag göra mer än att säga att du har en livlig fantasi. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Så där då har tråden redan spårat ur. Inte ovanligt när Sadam dyker upp. Är det Sadams fel menar du? Ja, det var ju också ett sätt att se trådlåsning på; ett "kollektivt straff". Inte min grej, dock. Men jag förstår vad du menar. Hur kan du få det till kollektiv straff? Nu får du väl ändå ge dig, hur kan du tolka det så? Nä jag är inte 60+ men försent för mig att göra superkarriär i vilket fall. Och om du tror att det var något riktat mot dig så kan inte jag göra mer än att säga att du har en livlig fantasi. Hur ska Sadam annars tolka inlägget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Är det Sadams fel menar du? Hur kan du få det till kollektiv straff? Hur ska Sadam annars tolka inlägget? Precis det jag sa, satsa på musiken istället för att tjafsa om saker som inte kommer leda till något ändå. Jag tror inte man om 10 år är särskilt nöjd med att man la så stor tid på att sitta på ett forum och tjafsa. Men jag kanske har fel, kanske är en milestone för en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Hur kan du få det till kollektiv straff? Genom att läsa inlägget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 Precis det jag sa, satsa på musiken istället för att tjafsa om saker som inte kommer leda till något ändå. Jag tror inte man om 10 år är särskilt nöjd med att man la så stor tid på att sitta på ett forum och tjafsa. Nä, nu har du sagt det där några gånger för mycket. Då kör vi: Hur framgångsrik musiker är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 (redigerat) haha 😆😄 Nu tar jag mig en fika! Vill ni ha en kopp? 😑 Redigerat 20 februari 2013 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 (redigerat) Nä, nu har du sagt det där några gånger för mycket. Då kör vi: Hur framgångsrik musiker är du? "Då kör vi" hahahaha så mycket har jag nog inte skrattat på länge... ursäkta gud va töntigt.... förlåt 😄 i all vänlighet! Inte så värst, ett par tusen i kvartalet i stim... inte mycket att hurra för. Kan få många gig om jag vill. Hur framgångsrik är du? Månadslön? 😄 Och sen... vad har det med saken att göra? Jag tror att here Sadam är ung, och borde egentligen mitt tycke satsa på musiken mycket... vilket inte jag var klog nog att göra... så jag förstår inte vart du vill komma och varför du blandar in hur framgångsrik jag är, jag har ju aldrig sagt att jag är framgångsrik, jag är en riktig rookie som försöker lära sig spela in och mixa bra. Redigerat 20 februari 2013 av evilrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 februari 2013 Dela Postat 20 februari 2013 haha 😆😄 Nu tar jag mig en fika! Vill ni ha en kopp? 😑 Gärna fast öppnade precis en trefemma... ljummen :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.