Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Halloj!

Står i begrepp att sälja min JCM 800 top.

Det jag vet är att det är en 50 W topp av modell 2208. Men hur mycket jag än söker på nätet hittar jag information kring denna topp som kan ge mig en hänvisning om tillverkningsår eller liknande. Själva toppen är knappt använd och har orginalrören intakta. Alla pottar fungerar perfekt utan skrap.

Så därför vänder jag till er Marshall-vetare för att få reda på dels vilket år den är gjord och vad man skulle kunna värdera den till.

Så vad tror ni därute?

Annons
Postat

Jag har lagat många Marshall och letat info och schema ibland som en galning på nätet. Vid nått tillfälle hittade jag en sida där det fanns årtal på alla modeller, dock ej serienummer. Kommer inte ihåh vad den hette men du bör hitta den om du söker på schematic Marshall och har mycket tålamod.

Kolin

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.