beatboy Postat 17 februari 2013 Postat 17 februari 2013 Någon som har något positivt eller negativt att säga om propellerheads reason inspelnings program. Har fått ett sånt som limited edition och funderar på att pröva det. Har kört med cubase och tänkte ni som kanske är lite mer begåvade än jag kunde fixa lite feedback åt mig. Funkar pluggins som Toontrack ez drummer och andra vst pluggar i reason. Något annat värt att veta ??
Gäst Postat 22 februari 2013 Postat 22 februari 2013 VSTs funkar inte. Kan köpa ditt fall du inte vill ha det trots allt 🙂
Trace Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 Ladda ner reason6.5 och testa . Det är nog det bästa sättet för att få en bild på hur det är,. Det har skapat Rack extension (RE) som är deras egen vst variant, vilket är rätt nytt och där kommer nya syntar och effekter helatiden. Själv använder jag det utan andra "hjälpmedel" och verkligen älskar programmet och formatet.
Assar Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 Om Reason hade midi-ut så hade jag slängt bort alla andra inspelningsprogram och bara använt Reason. Bortsett från den bristen gillar jag programmet skarpt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.