evilrocker Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Någon som är sugen på att köpa en Distressor? Kan få tag i två helt nya till bra pris, dock har jag bara råd med en själv. Skicka PM i så fall. Och köper jag bara en så blir den dyrare.... win win Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Har inget behov av en själv, men vill flika in att det är riktigt bra arbetshästar. Karaktär, precision och mångsidighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 11 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2013 Har inget behov av en själv, men vill flika in att det är riktigt bra arbetshästar. Karaktär, precision och mångsidighet. den uppfattningen jag också fått 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 11 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2013 Någon måste väl ha cash till en grym kompressor?! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
theunknown Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Vad för bra pris snackar vi om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 11 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2013 skickar pm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 11 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2013 Någon sugen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 11 februari 2013 Dela Postat 11 februari 2013 Guitar-Nilsson har väl varit kåt på en distressor länge, om jag minns rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 11 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2013 Guitar-Nilsson har väl varit kåt på en distressor länge, om jag minns rätt? Han hade inte deg just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2013 Kom å kööp! Nej det är inget lurendrejeri, den som är med på detta kommer få göra betalning å sånt direkt med butiken, dvs den som kör dealen sätter inte in pengar på mitt konto eller något sånt dumt. Jag vill köpa nuuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Guitar-Nilsson har väl varit kåt på en distressor länge, om jag minns rätt? Det stämmer väldigt. Men jag tror nästan jag har samma funxion i Dynamaxxen. Den är fu#%€ing wunderbar. En ratt att ställa masterkompression med. Eller master soft limiter. Fanns degen så köpte jag en direkt förstås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2013 Bump Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Behöver du inte två själv så du kan köra dem på mastern eller en trumbuss? Jag hade för mig att det är en stereoburk, men det är det ju inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2013 Nopes det är en mono, och nej jag ska inte ha den på mastern, mastern har jag annat på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 12 februari 2013 Dela Postat 12 februari 2013 Nopes det är en mono, och nej jag ska inte ha den på mastern, mastern har jag annat på. köp båda o sälj en? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2013 köp båda o sälj en? Hade gärna gjort det men har inte cash till två 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2013 en sista bump Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.