angeleyes Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Jag har börjat fundera på att starta en a capella grupp. Jag söker då kunniga sångare och sångerskor som kan läsa noter bra och är tonsäker. Jag har aldrig hållit i en a capella grupp förut och har endast sjungit en a capella låt i kör. Så därför söker jag även en duktig person som kan leda och arrangera låtarna, såklart med hjälp av varandra. Min dröm är att gruppen tillslut ska bli så bra att det går att tävla. Anmäl gärna intresse, så jag ser om det finns nåt eller inte 🙂
sadomachine (oregistrerad) Postat 10 februari 2013 Postat 10 februari 2013 Kolla om pentatonix är lediga. 😉
ignis Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Vet att jag är 6 månader efter, men om detta fortfarande är aktuellt, och om du bor i Sthlmsområdet så hör gärna av dig! 🙂 agnezjka@gmail.com
juliaselma Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 Hej. Är intresserad men var finns du? Bor själv i Malmö. Ha det fint!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.