daysofdecibel Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Hejsan, Vi är en nystartad grupp som söker sångare/sångerska till ett seriöst projekt. Låten är redan klar, men den behöver de lilla extra som text o sång. Ni kommer att få fri händer och sjunga vad ni vill. Helst så ser vi att bara seriösa hör av sig. Kan du inte sjunga eller bara hade tänkt att sjunga in skräp så NEJ TACK. Mvh Best regards DaysOfDecibel. Låten fås på begäran.
Ina Postat 14 februari 2013 Postat 14 februari 2013 Hej! Jag heter Ina. Jag googlade fram ditt medelande och tycker att det lät intressant. Jag älskar musik och har gått på musikskola och musikgymnasium och skrivit lite eget under åren. Men i och med högskolestudierna så har musikintresset legat i lä. Jag är exalterad att börja lägga ner tid på musiken igen. Jag är musikalisk och har en stark röst som når höga toner. Jag kan i princip sjunga det mesta. Det vore kul att får höra vad det är ni har gjort, så kan jag på förhand säga om jag tycker att det vore något för mig. Hälsningar, Ina 1
Maria Vähäkangas Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Vad för slags vocals söker ni? Är det bara en låt, jag bor nämligen i Finland. Jag är lite äldre, har vid behov en stor fet soul-mama röst:) Att prova på house skulle vara jättekul! Mina egna låtar tillhör en helt annan genre: http://mariavahakangas.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.