TheQuo Postat 6 februari 2013 Dela Postat 6 februari 2013 (redigerat) Jag har 3 absorbenter (70x100cm) som jag tänkte sätta upp på några mikstativ som jag har hemma. Jag undrar om det finns någon clamp eller så man kan skruva fast på mikstatativet och fästa absorbenten i? Absorbenterna är ca 8 cm tjocka. Redigerat 6 februari 2013 av TheQuo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheQuo Postat 6 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2013 Jag har 3 absorbenter (70x100cm) som jag tänkte sätta upp på några mikstativ som jag har hemma. Jag undrar om det finns någon clamp eller så man kan skruva fast på mikstatativet och fästa absorbenten i? Absorbenterna är ca 8 cm tjocka. Något i den här stilen http://www.amazon.com/Accetra-Accetera-MIC-EZE-Horizontal-Holder/dp/B000EEL6N2/ref=sr_1_235?ie=UTF8&qid=1360157562&sr=8-235&keywords=mic+stand+clamp tyvärr har den här inte fått något bra omdöme men ni fattar jag ungefär är ute efter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 6 februari 2013 Dela Postat 6 februari 2013 Jag själv har ju absorbenter från gik där jag satt en ståltråd på baksidan av absorbenten så att man kan hänga den på väggen som en tavla. Dock har jag även använt dom runt trummorna, och då har jag använt ett vanligt stativ utan bom och hängt linan i en hållare för sm58/57, funkade bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheQuo Postat 8 februari 2013 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2013 Jag själv har ju absorbenter från gik där jag satt en ståltråd på baksidan av absorbenten så att man kan hänga den på väggen som en tavla. Dock har jag även använt dom runt trummorna, och då har jag använt ett vanligt stativ utan bom och hängt linan i en hållare för sm58/57, funkade bra. Det är tyvärr inget för mig, vill inte sätta upp på mina väggar och känner att ha en lina som dom hänger i kommer inte fungera för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.