lonewind Postat 6 februari 2013 Postat 6 februari 2013 Jag skriver rätt mycket och producerar och spelar in själv. Min största brist, enligt mig själv, är att jag suger på att göra intressanta arrangemang. Tycker många av låtarna jag gör håller bra kvalité men de saknar det där extra som verkligen lyfter fram låten. Så är du bra på att arrangera/producera och är sugen på någon form av samarbete så hör av dig. Jag skriver mest singer/songwriter-musik och lite rock. Chris Michols Chris Michols Band Dislife
Frederick Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Hej. Jag lyssnade på ditt mtrl på spotify. Det skriver väldigt bra mtrl. Det känns som om du har ganska kompletta versioner, men visst skulle det vara spännande med ett samarbete. För min egen del så jobbar jag med inriktning mot filmmusik i olika genrer. Jag gillar tabla-trummor som kommer in i en utav dina låtar där du har med slide-gitarr. Mvh Frederick
lonewind Postat 12 februari 2013 Trådstartare Postat 12 februari 2013 Hej Frederick. Vad roligt att du gillade mitt material. Jag skickar dig ett PM.
Vostromberg Postat 12 februari 2013 Postat 12 februari 2013 Jag gör gärna ett försök! Här kan du lyssna på lite som jag har skrivit/producerat/arrangerat: https://soundcloud.com/viktor-str-m-berg/ Skicka ett PM om det verkar intressant!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.