Björn Olsberg Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 På begäran från nattvaktaren har jag avslutat hans konto. Eftersom han var en frekvent besökare här, finns det säkert flera som kommer undra varför han inte lägre skriver. Därav detta meddelande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Och här är länken till hans sista inlägg: https://www.studio.se/index.php?showtopic=9907 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Och här är en länk till lite information om Kafka. http://www.levity.com/corduroy/kafka.htm Nattvaktarn hade velat det. R.I.P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias M (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 R.I.P ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 R.I.P ??? Nä, det var en metafor. Så illa är det nog inte. Tror bara att han har tröttnat på att tjafsa 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Måste iof säga att det är rätt skönt ändå. Utan att verka vara fientlig mot nån sådär. Men det mesta han har sagt har mest bara provocerat folk och framkallat bråk osv. Hade han bara hållit sig till det som han kan diskutera på ett normalt sätt utan att racka ner på nån på ett ironiskt och nerlåtande sätt så hade jag saknat honom. Aja, hoppas det går bättre med musiken än med diskutionerna och allt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag kommer sakna honom. Fan, man blev ju glad över hans inlägg. Det var ofta man satt o fnissade över hans snygga retorik och vokabulär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Excubator (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag kommer sakna honom. Fan, man blev ju glad över hans inlägg. Det var ofta man satt o fnissade över hans snygga retorik och vokabulär. mmm.. Håller helt klart med. Att nattvaktarn stuckit är en stor förlust för vårt kära forum. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Håller med lavrell, killen snackade mest skit och försökte hela tiden provocera fram onödiga diskussioner istället för att vara saklig och komma med bra kommentarer. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPhil (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Håller med lavrell, killen snackade mest skit och försökte hela tiden provocera fram onödiga diskussioner istället för att vara saklig och komma med bra kommentarer. 😆 Ja, mycket personangrepp blev det... Saknas ej. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Man ska sluta när man ligger på topp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Nu blev jag glad! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tony Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Sållar mig till mängden som tycker det är rätt skönt om man i framstiden slipper hans inlägg .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Fan ge er, han var en av de få på detta forum med humor och skärpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Fan ge er, han var en av de få på detta forum med humor och skärpa! I agree!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Smaken är som baken....själv har jag mkt svårt för mäniskor som "dum i huvetförklarar" folk som är av andra åsikter än en själv............. Men han hade väl säkert en hel del kunskap att dela med sig av i ett forum som detta. Så den som nu blir utan hans framtida råd går kanske miste om något.... Men....ingen är oersättlig....dessutom tror jag säkert han dyker upp igen om ett tag....det tenderar att sluta så! Hade jag inte hittat detta forum istället för VST forum när jag "övergav" VST-forum, hade jag säkert hamnat där igen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag kommer sakna nattvaktaren som fan. Han är lätt en av de personer som har fått mig att besöka det här forumet såpass ofta som jag gjort. Visst det är kul att lyssna på folks musik men det behövs något mer. Någon person som säger vad han tycker och har ett grymt sinne för humor. Jag har fått min beskärda del av kängor från nattvaktaren men vad spelar det för roll egentligen? Han har ju, mig veterligen, aldrig sagt någonting bara för att vara elak? Det är alltid konstruktiv kritik (eller jävligt roligt), iaf det jag läst. Nattvaktaren jag kommer sakna dig sen om några fjollor häromkring som endast söker frid och harmoni tycker annorlunda det skiter jag i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Nattis är en person man kommer sakna... helt klart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Mmmm... Kommer också sakna de hysteriska garv han ibland kunde framkalla... Men samtidigt kan jag hålla med om att han var lite "too much" ibland... Och jag gillade honom bättre som Lasse Holm än som den där porrkillen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Som Lasse Holm var han överlägsen men jag måste säga att porrkillen såg bra slemmig ut. Man blev irriterad så fort man såg honom....men det var förmodligen det han ville, så även där lyckades han! Jag håller inte med om allt han skrev, men jag läste i alla fall allt han skrev.....och det är ju ett gott betyg! Hej då Nattvaktaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Skrev i den andra tråden också, men kan inte låta bli att säga tack och adjö igen. Den sarkasmen, de knivskarpa kommentarerna... det kommer dröja länge innan vi får en sådan retoriker här igen. Visst, ibland blev det för mycket, och ibland blev man arg. Men hey, thats life. Precis som i verkligheten finns det tillfällen då man blir riktigt förbannad på folk, t.o.m på sina bästa vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emanuel Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Nattvaktaren är smygkristen - och kommer krypa till korset förr eller senare. Expect him back. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Visst, ibland blev det för mycket, och ibland blev man arg. Men hey, thats life. Precis som i verkligheten finns det tillfällen då man blir riktigt förbannad på folk, t.o.m på sina bästa vänner. Jo, precis, det är väl nästan det som är det viktigaste tecknet på en riktigt bra kompis. Att man kan bli riktigt arg, men att det sedan går över... (Ja, inte för att jag räknar Nattis till mina vänner, men ändå... 😮) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Vet inte om jag skulle vilja hävda att han var min bästa vän heller. Såg att det lät lite så i mitt förra inlägg när du citerade. Men hur som helst var han faktiskt en rätt bra tillgång på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Vet inte om jag skulle vilja hävda att han var min bästa vän heller. Såg att det lät lite så i mitt förra inlägg när du citerade. Men hur som helst var han faktiskt en rätt bra tillgång på forumet. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 mmm.. Håller helt klart med. Att nattvaktarn stuckit är en stor förlust för vårt kära forum. Kan inte Studio anställa Nattvaktaren som forum-maskot?! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Hmmm Fick bestämt för mig att jag posta ett svar här men jag kan ha fel... Harmoni... Kräver två sidor... Nattis höll ena och vissa höll andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 (redigerat) bah, killen hade ju problem. verkade ha omöjligt för att hålla sig till ämnet när han blev pressad, och levde för att ge spydiga kommentarer. visst, vissa inlägg kunde vara skrattretande. men oftast då de drabbade någon annan än en själv. han dyker nog upp igen i ny tappning. Redigerat 17 mars 2005 av Itzhak Skenström Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 (redigerat) Fan ge er, han var en av de få på detta forum med humor och skärpa! Skärpa ja . Humor - absolut inte. Dryg som fan. Tror att några fans behöver läsa om vissa trådar som Nattis skrev, han är jävligt ful för det mesta. Redigerat 17 mars 2005 av Kill All Autotuner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Se honom lite som ett nödvändigt ont 😮 Lite så jag har sett honom. som Twilight skrev ovan. Vissa är på ena sidan, han hade den andra. Nu är det bara den "trevliga" sidan kvar och hoppas att forumet inte bara gosar ihop och blir en plats för inbördes beundran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts