Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, antagligen en jävligt dum fråga. Jag har en drös pluggar och inspelningsprogram: Cubase, Halion Sonic, Grand 3´bl,a, funkar dessa utan förbehåll om jag byter till en Windows 8 dator. Har Windows 7 nu.

Annons
Postat

Fungerar det i Windows 7 bör det fungera i Windows 8 oxå, men jag kan inte garantera nått. Jag kör t,ex många drivrutiner för just windows 7 i windows 8 utan problem, så jag gissar att operativssystemet är ganska likt. Hade win XP innan å jag har flertalet gamla gamla program som funkar bra i win 8.

Dock har jag haft lite problem med Battery, Hybrid samt Structure som körs som plugins i protools, men jag har inte gett upp än :-P

Postat

Det ska i regel funka men det finns undatag..men när det gäller pluggar så har varenda plugg funkat hittils...

Det enda jag har haft problem med hittils var en bluetooth adapter... men då fanns det en drivrutin via windows update som funkade...

Postat

Det som fungerar i Windows 7 ska fungera i Windows 8 - det är officiellt utlovat från Microsoft.

Postat

Windows 8 är i stort sett bara windows 7 med ett app skal "metro" så det bör nog funka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.