Pazo Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 Har debatt kommit gått? Och kommit tillbaka? Det har jag missat! Däremot minns jag att hon/han gick som musik och kom tillbaka som debatt. Du har rätt! Musik-->debatt... inget annat
Demonproducenten Postat 14 april 2009 Postat 14 april 2009 Har debatt kommit gått? Och kommit tillbaka? Det har jag missat! Däremot minns jag att hon/han gick som musik och kom tillbaka som debatt. sen kommer tillbakasom debatt 🤪
joachime Postat 14 april 2009 Postat 14 april 2009 😳 Lustigt. När du citerade ditt eget inlägg förstod jag plötsligt hur betoningen låg, och då blev ju innebörden en annan. Much ado about nothing från min sida alltså. Jag lämnar därmed tråden genom att bugande backa ut medan höger hand gör små virvlar i luften...
Fidden Postat 16 april 2009 Postat 16 april 2009 Lustigt. När du citerade ditt eget inlägg förstod jag plötsligt hur betoningen låg, och då blev ju innebörden en annan. Much ado about nothing från min sida alltså. Jag lämnar därmed tråden genom att bugande backa ut medan höger hand gör små virvlar i luften... överlägset bäst bildspråk 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Nej Nattvaktaren är tillbaka t.ex. Jo men det är jag också
debatt Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Jo men det är jag också Ja, men det är skillnad på er.
DieHard (oregistrerad) Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jo men det är jag också Ja som sagt var man kan inte få allt här i livet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.