nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag har trollat noobs, medelst provokationer tvingat solida killar (ni vet vilka ni är) försvara sina åsikter, jag har agerat jefvulsadvokat och dessutom retat några kristna. Underbart, men nu räcker det. Tack för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Det var tråkigt att höra. Ska du resa bort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 ???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Ska du byta nick eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Nämen! Ärligt så blir jag nästan lite ledsen om du ska ge dig av. Tack själv för alla inlägg som faktiskt gett forumet den touch jag gillar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 äh, kom-igen-nu 😲 du behövs här 😄 motvikt och balans är nyttigt. men, lycka till, ha det bra ! och krama ett träd då och då... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 (redigerat) Hehehe, är det nån som lägger för mycket tid på internet och för lite på musiken kanske? 😲 edit: med tanke på att man inte hört nåt nytt sen förra året.... Redigerat 17 mars 2005 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Menar Du allvar, Nattvaktaren? Om Du gör det, tänk om! Jag har kontaktats av både folk som hållt med mig och folk som skriver att de önskar att jag råkar ut för en olycka. Jag kan bara tänka mig att Du varit med om något liknande. Jag skulle allvarligt beklaga om Du försvann. Jag håller definitivt INTE med Dig i ett par sakfrågor dock har det varit intressant att diskutera med Dig och att läsa Dina inlägg. Att Du har stor kunskap om hur man skapar musik i datormiljö och att Du brinner för musiken står, för mig, helt klart. När det gäller åsikter får vi dock inte ta åt oss för mycket. Jag har fått mail, PM och telefonsamtal från andra forummedlemmar som tycker att jag är med och drar ner stämningen på hela forumet och att jag lurar in andra i debatten om Warez. Om folk känner så blir jag ledsen. Jag har dock flera gånger skrivit att om frågan står Er upp i halsen - läs inte! Jag läser inte trådar där innehållet inte intresserar mig, ser inte tv-program som inte intresserar mig osv. Jag ser senast idag ett inlägg som gör gällande att skribenten i fråga är trött på "nedladdningsdebatten". Detta är han i sin fulla rätt att vara men vi som vill borde få debattera den, speciellt nu när den är så aktuell i samhället överhuvudtaget. Nattvaktaren, jag har varit inne och läst på Din hemsida och på de länkar Du hade där. Jag håller inte med om allt som stod där men det gav mig mycket att tänka på, tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Äh ge dig! Inte kan du lägga av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Harmoni i tillvaron innebär 2 saker: För och emot Vit och svart + Allt emellan... tobad... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
speed-focus Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 han har nog blivit frälst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 trodde inte grabben var så känslig. //eller så har han väl åkt dit för spridning av upphovsrättskyddat material... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 (redigerat) Jag skulle allvarligt beklaga om Du försvann. Jag håller definitivt INTE med Dig i ett par sakfrågor dock har det varit intressant att diskutera med Dig och att läsa Dina inlägg. Att Du har stor kunskap om hur man skapar musik i datormiljö och att Du brinner för musiken står, för mig, helt klart. Nattvaktaren, jag har varit inne och läst på Din hemsida och på de länkar Du hade där. Jag håller inte med om allt som stod där men det gav mig mycket att tänka på, tack! skicka en blomma istället. 😲 Redigerat 17 mars 2005 av Itzhak Skenström Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Där ser man. Det var kul så länge du varade. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Tack för din medverkan! Du har livat upp forumet länge och väl, är nog fler än jag som kommer sakna de dräpande syrliga kommentarerna. Lycka till utanför forumet och tack för den tid som varit. MVH Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Tack för din medverkan! Du har livat upp forumet länge och väl, är nog fler än jag som kommer sakna de dräpande syrliga kommentarerna. Lycka till utanför forumet och tack för den tid som varit. Får jag fresta med ett LOL? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Kommer att känna en djup saknad efter både hans rappa intellekt och hans välformulerade spydigheter. Det känns lite som en forumskt tragedi faktiskt. Vi borde skriva en nekrolog. Vem blir djävulens advokat nu? Krävs både kunnighet och uthållighet för att orka den uppgiften... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Varsågod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 (redigerat) Det här innebär egentligen att vi kan lägga ner forumet. Redigerat 18 mars 2005 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Fan också!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 😉 Kommer sakna tokfan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Det är en av oss som har tagit klivet ut till det verkliga livet... Modigt nattvaktaren!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Det var tråkigt att höra. 😄 ... men... livet får väl gå vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hwagang Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 -men hallå... vad ska du göra av ditt liv nu? -hur kan vi provocera dej att komma tillbaks? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kruger Postat 8 april 2009 Dela Postat 8 april 2009 Jag har trollat noobs, medelst provokationer tvingat solida killar (ni vet vilka ni är) försvara sina åsikter, jag har agerat jefvulsadvokat och dessutom retat några kristna.Underbart, men nu räcker det. Tack för mig. Åhh nej Vaktis!! Snälla lämna inte oss 🙂 Vem skall förklara för oss vad som gick fel när Spotify inte har lagt ner inom ett och ett halvt år?? /Knug Kruger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 8 april 2009 Dela Postat 8 april 2009 Eh, är inte den här tråden typ fyra år gammal...? "Nicket" har lämnat och återuppstått! Väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 9 april 2009 Dela Postat 9 april 2009 Att avregga sig från ett forum är ett obestridligt bevis för att man är en dramaqueen. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 9 april 2009 Dela Postat 9 april 2009 Att avregga sig från ett forum är ett obestridligt bevis för att man är en dramaqueen. 😛 bara om man gör en affär av det å sen kommer tillbaka som debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 9 april 2009 Dela Postat 9 april 2009 bara om man gör en affär av det å sen kommer tillbakasom debatt ☺️ +1 på att dra upp en 4 år gammal tråd också 😛 Tummen upp kruger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 11 april 2009 Dela Postat 11 april 2009 bara om man gör en affär av det å sen kommer tillbakasom debatt Har debatt kommit gått? Och kommit tillbaka? Det har jag missat! Däremot minns jag att hon/han gick som musik och kom tillbaka som debatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.