woland Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Kul initiativ. Kommer att följa tävlingen vet dock ej än om jag själv kommer att delta då jag inte lyckas ladda ner kompet. Är det bara jag som har det problemet? att dömma av din entusiasm så kan du inte ha varit medlem på studioforum speciellt länge. ///minus hehe..så man blir mindre entusiastisk av att hänga här då.. trodde detta var en källa till..glädje, inspiration, kunskap, sorg, fromhet, feminism, förtryck.ok där spårade de lite.. menmen, e själv ju inte någon forumöverliggare direkt.. är det då därför de spritter i benen av bara tanken på festival, eller e de min hjärna som associerar festival till tonårsfylla å hångel i leriga förhållanden..? 🙂 😄😄
jarlo Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Jag vill också vara med! För er som har problem att ladda ner har jag lagt upp mp3-filen på mitt hemsidesutrymme: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Plus o Minus Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Lysande observationsförmåga! /Tetrix tack. ///minus
Plus o Minus Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Kul initiativ. Kommer att följa tävlingen vet dock ej än om jag själv kommer att delta då jag inte lyckas ladda ner kompet. Är det bara jag som har det problemet? att dömma av din entusiasm så kan du inte ha varit medlem på studioforum speciellt länge. ///minus hehe..så man blir mindre entusiastisk av att hänga här då.. trodde detta var en källa till..glädje, inspiration, kunskap, sorg, fromhet, feminism, förtryck.ok där spårade de lite.. menmen, e själv ju inte någon forumöverliggare direkt.. är det då därför de spritter i benen av bara tanken på festival, eller e de min hjärna som associerar festival till tonårsfylla å hångel i leriga förhållanden..? 🙂 😄😄 ja det blir man. ///minus
D Vibe Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Oj, det kan bli tajt att hinna göra nåt bra, men jag kan juh försöka. Anmäler mig alltså härmed 🙂.. /Daniel
djonas Postat 17 mars 2005 Trådstartare Postat 17 mars 2005 Jag vill också vara med!För er som har problem att ladda ner har jag lagt upp mp3-filen på mitt hemsidesutrymme: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack så mycket för hjälpen jarlo! 🙂 Mvh / djonas
Håkan Ekberg Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Alltid kul att testa lite. Anmäler mig härmed, även om jag misstänker att jag liksom den förra inte får ihop nått att lämna in. Hmmm, undrar just om man hinner med att starta två nya trådar (samba och funk) typ reggaetråden och få svar som jag hajjar och kan göra nått av innan bäst före, eh, sista inlämningsdagen? 🙂 Håkan
peto999 (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Postat 17 mars 2005 Jag anmäler mig åxå.... Varje chans att sitta och skruva med låtar tar man juh... 🙂 Mvh //Peter
milton Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 (redigerat) Ok, jag e med. äntligen tävlingsdags! Redigerat 18 mars 2005 av milton
One night in The Trance Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 jag är med!!!!!!!!!!!! klart man missa inte 🙂
moOd Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 Jag vill också vara med!För er som har problem att ladda ner har jag lagt upp mp3-filen på mitt hemsidesutrymme: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack för länken! Det var nära att jag tryckte på "Anmäl" knappen istället för "Citera".. 🙂 Hursomhelst, jag anmäler mig!
Twilight_Zound Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 (redigerat) Hehe dJonas Har du nån lustig shuffle quant eller nån form av humanized quantise på Kompet.... Never mind.... Klipp Och klistra 🙂 Redigerat 18 mars 2005 av Twilight_Zound
djonas Postat 18 mars 2005 Trådstartare Postat 18 mars 2005 Hehe dJonas Har du nån lustig shuffle quant eller nån form av humanized quantise på Kompet.... Never mind.... Klipp Och klistra 😄 Nä de har ja inte. 😄
Lethal Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något)
Twilight_Zound Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) Hihihihihihihii 😄
Debree Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 Härmed anmäler också jag mig! Dock inte säkert att jag får ihop nåt pga tidsbrist... =/ Menmen, I'm on...
djonas Postat 18 mars 2005 Trådstartare Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) K#majAb 😉
lavrell Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) K#majAb 😛 Mitt favvoackord 😄
infinitebeat Postat 18 mars 2005 Postat 18 mars 2005 Låter riktigt kul det här! Räkna in mig i ledet!
Torre Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 Hur lyckas du med såna jäkla snygga fills? (jag anmäler mig)
djonas Postat 19 mars 2005 Trådstartare Postat 19 mars 2005 Hur lyckas du med såna jäkla snygga fills? (jag anmäler mig) Jag blundar och klickar till. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.