slaptap Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Jag är HELT SOPIG på att göra dansband. Vadå dansband? Skulle vi spela "kase"? Sånt kan jag ingenting om. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LDB Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Herregud! 5 minuter efter deadlinen och inget har hänt än!! 😉 Vilken spänning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Fan vad tiden gick fort helt plötsligt då...finslipet fick man ju skippa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Ja det var bland det slarvigaste jag genomfört, sånt är kul 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 31 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2005 Sådärja! Nu har jag kommit hem och fått hem alla bidragen, utom ett....ViktorDenStore om du ser detta gå online och skicka låten!!! Återkommer inom kort men tråd för omröstning. Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Puh! då kan man äntligen gå och lägga sig. Appropå "kasedans" så är det väl en fråga om hur strikt man skall vara genremässigt. (host...) Men det får välan den enväldige dommaren djonas avgöra. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 31 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2005 Nu har jag alla bidrag men jag måste snacka med Olsberg angående en server att slänga upp en zip-fil med bidragen på. Har tyvärr inget eget utrymme. 😉 Kommer att slänga upp tråden för omröstning tidigt under morgondagen. Hoppas ni orkar vänta. 😄 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 31 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2005 Av 48 st anmälda så har jag fått in 17 st bidrag..inte så illa pinkat. 😉 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Appropå "kasedans" så är det väl en fråga om hur strikt man skall vara genremässigt. (host...) Men det får välan den enväldige dommaren djonas avgöra. 🙂 Han bör nog vara präktigt överseende vad gäller det genremässiga 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 Och eftersom det ingick i själva uppgiften så får väl rösterna också avgöra vem som är mest hybridig. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 min blev inte särskilt hybrid alls. Tyvärr. Svårt. Lycka till i tävlingen allihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 min blev inte särskilt hybrid alls. Tyvärr. Svårt. Lycka till i tävlingen allihop! Hehe, samma sak här. Men kul och lärorikt var det. Lycka till själv...och alla ni andra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LDB Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 Tvärtom här men lika osäker vad gäller det genremässiga. Blev lite VÄÄÄL hybridiskt... Men aldrig skulle skrivit en sådan låt själv!! Coolt! Lycka till allihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 1 april 2005 Dela Postat 1 april 2005 ok, vad händer nu då? Semifinal? more info.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 april 2005 Dela Postat 2 april 2005 Jag orkade aldrig göra klart något i torsdagskväll 🙂. Jag får komma åter till nästa festival istället 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.