Popfarmor Postat 24 mars 2005 Dela Postat 24 mars 2005 Popfarmor anmäler sig och hoppas kunna fixa till ett bidrag i pauserna mellan demoinspelning, inspelning av projektarbete och musikalrepen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 24 mars 2005 Dela Postat 24 mars 2005 Jag vill också vara med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 25 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2005 19 min för sent. 😄 ....nä jag bara skoja såklart att du får vara med. 😆 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 25 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2005 Sådärja då var anmälningstiden ute! Dags att skrida till verket för er som inte börjat med det ännu. 😆 Skicka pm till mig med en länk så jag kan tanka ner låten. Lycka till alla! Mvh / djonas (your playmate 😄) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moOd Postat 25 mars 2005 Dela Postat 25 mars 2005 (redigerat) Tror det kan ligga mkt i det som ViktorDenStore påpekade att frekvensen kan vara boven i dramat. 😳Fel frekvens gör väl att clocksync funktionen inte funkar som den ska, om jag inte missminner mig. 😆 Mvh / djonas Mmm.. Jag kör ljudkortet i 24bit 48kHz. Kanske har nåt med det att göra? Yes du borde nog ha 44.1 kHz, tror inte det ska spela så stor roll om du 16 eller 24 bit upplösning dock. 😛 Mvh / djonas Ok, nu e det mindre än en vecka kvar. 😎 Ölen står vid vänster sida och låten är klar, bara lite småjusteringar i mastringen kvar. Egentligen borde jag nog ha gett upp hoppet sen länge, men det blev vad det blev. Säkert regelbrott från låtens början till slut.. skitsamma, det var iallafall skoj! 😛 EDIT: Dax för en ny tävling snart eller? 😆 Redigerat 25 mars 2005 av moOd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 26 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2005 Tror det kan ligga mkt i det som ViktorDenStore påpekade att frekvensen kan vara boven i dramat. 😉Fel frekvens gör väl att clocksync funktionen inte funkar som den ska, om jag inte missminner mig. Mvh / djonas Mmm.. Jag kör ljudkortet i 24bit 48kHz. Kanske har nåt med det att göra? Yes du borde nog ha 44.1 kHz, tror inte det ska spela så stor roll om du 16 eller 24 bit upplösning dock. 😉 Mvh / djonas Ok, nu e det mindre än en vecka kvar. 😎 Ölen står vid vänster sida och låten är klar, bara lite småjusteringar i mastringen kvar. Egentligen borde jag nog ha gett upp hoppet sen länge, men det blev vad det blev. Säkert regelbrott från låtens början till slut.. skitsamma, det var iallafall skoj! 😛 EDIT: Dax för en ny tävling snart eller? 😆 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 26 mars 2005 Dela Postat 26 mars 2005 Oj, .. har glömt av det här. Har inte ens lyssnat på beaten än.. *funderar* Kanske hinner slänga ihop nåt iallafall. Kollar på det ikväll 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 27 mars 2005 Dela Postat 27 mars 2005 ...säkert regelbrott från låtens början till slut.. skitsamma... Hehe...skönt att höra att man inte är ensam. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Ajm throving inn the hänndook...kommer inte på något till trumloopen, totalt stopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Har tyvärr inte tid att delta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Jävlar vad det svänger! 😛 Jag tycker det är lite trist att dansbandstrummorna inte fick mer än ett outro. Synd också att folk hoppar av, kom igen nu!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 hade varit ballt om deadlinen skjutits upp 14 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 I´m done *pust*! 😄 Citerar moOd - Det blev vad det blev. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Här var det också klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 29 mars 2005 Dela Postat 29 mars 2005 Jag kastar också in handduken. Hade fäen en ganska bra idé, men hann aldrig få klart det. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 29 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2005 Men deadline är ju inte förrän på torsdag kl 24 så du har ju gott om tid. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 mars 2005 Dela Postat 30 mars 2005 Började på nåt sugigt.. Men fan, hinner nog inte. Jobbar juh 7-16 imorgon. Och efter det är man juh ofta i princip död. Får se imorrnkväll 😠 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woland Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 japp så va de postat å klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 31 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2005 Kom igen nu, alla ni som inte lämnat in bidrag. Ikväll typ kl 24 är det Deadline!!!!! Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Kom igen nu, alla ni som inte lämnat in bidrag. Ikväll typ kl 24 är det Deadline!!!!! Mvh / djonas Lugn i stormen nu, Jonas! Det är länge kvar än 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Sorry, med bara bas och diggeridoo pålagt och tre timmar till deadline.....fixar jag det inte. Handuken är kastad 😛 Ser dock fram att lyssna på alla er som blir färdiga i tid 😉 Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Puh... ! man presterar inte sitt allra bästa när allt skall göras klart under en kväll. Men ett såttigt bidrag blev det iallafall. Kl tio den 31 typ, är jag sist inne? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infinitebeat Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Puh... ! man presterar inte sitt allra bästa när allt skall göras klart under en kväll. Men ett såttigt bidrag blev det iallafall. Kl tio den 31 typ, är jag sist inne? 🙂 Nä, skickade precis in mitt bidrag. Puh....svettigt nu! Att man alltid ska vara ute i sista sekunden. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LDB Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Skicka en sista version av mitt bidrag nu. Fick sista minutens ångest så här någon timme före deadline... Jag tror det är meningen att det SKA vara i sista minuten!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 verkar som om lekfarmor är ute och gör nåt annat ikväll 🙂 har inte svarat mej hittills Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Popfarmor Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Vet inte om jag ska säga förlåt eller grattis till er andra men jag får lämna W.O. 😉 Projektarbetet som går ut på att spela in gubbrock-låtar med kassa Tomas Ledin-texter tar/tog för mkt tid :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Öppen röstning för semifinalen börjar den 1 april (I promise you, no joke). 😄 Kan man förvänta sig att se en omröstning upplagd om 25 minuter då med andra ord? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Har inte heller fått något svar. Var är Djonas? Har han fått de sista bidragen? Spänningen är outhärdlig. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 Hehehehe, jag skickade Djonas ett PM med mitt bidrag 23:58, hoppas detta kom med. Kanke inte det bästa jag har gjort, men det var kul! Jag är HELT SOPIG på att göra dansband 😉 Vet knappt hur det låter! hehe må bäste man (knappast jag) vinna!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sumsar Postat 31 mars 2005 Dela Postat 31 mars 2005 FAN gubbar, vilken jävla grej!! Väntar med spänning!! LYCKA TILL!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.