aspucko Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Ar det tillatet att andra tempot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woland Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Kul initiativ. Kommer att följa tävlingen vet dock ej än om jag själv kommer att delta då jag inte lyckas ladda ner kompet. Är det bara jag som har det problemet? att dömma av din entusiasm så kan du inte ha varit medlem på studioforum speciellt länge. ///minus hehe..så man blir mindre entusiastisk av att hänga här då.. trodde detta var en källa till..glädje, inspiration, kunskap, sorg, fromhet, feminism, förtryck.ok där spårade de lite.. menmen, e själv ju inte någon forumöverliggare direkt.. är det då därför de spritter i benen av bara tanken på festival, eller e de min hjärna som associerar festival till tonårsfylla å hångel i leriga förhållanden..? 🙂 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag vill också vara med! För er som har problem att ladda ner har jag lagt upp mp3-filen på mitt hemsidesutrymme: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Lysande observationsförmåga! /Tetrix tack. ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Kul initiativ. Kommer att följa tävlingen vet dock ej än om jag själv kommer att delta då jag inte lyckas ladda ner kompet. Är det bara jag som har det problemet? att dömma av din entusiasm så kan du inte ha varit medlem på studioforum speciellt länge. ///minus hehe..så man blir mindre entusiastisk av att hänga här då.. trodde detta var en källa till..glädje, inspiration, kunskap, sorg, fromhet, feminism, förtryck.ok där spårade de lite.. menmen, e själv ju inte någon forumöverliggare direkt.. är det då därför de spritter i benen av bara tanken på festival, eller e de min hjärna som associerar festival till tonårsfylla å hångel i leriga förhållanden..? 🙂 😄😄 ja det blir man. ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Oj, det kan bli tajt att hinna göra nåt bra, men jag kan juh försöka. Anmäler mig alltså härmed 🙂.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag anmäler mig så fort så att det är läskigt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 17 mars 2005 Ar det tillatet att andra tempot? Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 17 mars 2005 Jag vill också vara med!För er som har problem att ladda ner har jag lagt upp mp3-filen på mitt hemsidesutrymme: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack så mycket för hjälpen jarlo! 🙂 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Alltid kul att testa lite. Anmäler mig härmed, även om jag misstänker att jag liksom den förra inte får ihop nått att lämna in. Hmmm, undrar just om man hinner med att starta två nya trådar (samba och funk) typ reggaetråden och få svar som jag hajjar och kan göra nått av innan bäst före, eh, sista inlämningsdagen? 🙂 Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peto999 (oregistrerad) Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Jag anmäler mig åxå.... Varje chans att sitta och skruva med låtar tar man juh... 🙂 Mvh //Peter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Okejrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 (redigerat) Ok, jag e med. äntligen tävlingsdags! Redigerat 18 mars 2005 av milton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 jag är med!!!!!!!!!!!! klart man missa inte 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moOd Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Jag vill också vara med!För er som har problem att ladda ner har jag lagt upp mp3-filen på mitt hemsidesutrymme: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack för länken! Det var nära att jag tryckte på "Anmäl" knappen istället för "Citera".. 🙂 Hursomhelst, jag anmäler mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 (redigerat) Hehe dJonas Har du nån lustig shuffle quant eller nån form av humanized quantise på Kompet.... Never mind.... Klipp Och klistra 🙂 Redigerat 18 mars 2005 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ronnie (oregistrerad) Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Jag e me ´! Helt klart ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 18 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2005 Hehe dJonas Har du nån lustig shuffle quant eller nån form av humanized quantise på Kompet.... Never mind.... Klipp Och klistra 😄 Nä de har ja inte. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matsumoto Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Jag vill också vara med: ) Festival, mmmm:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pledge (oregistrerad) Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Jag anmäler mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lethal Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) Hihihihihihihii 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
davand Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Jag anmäler mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Härmed anmäler också jag mig! Dock inte säkert att jag får ihop nåt pga tidsbrist... =/ Menmen, I'm on... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 18 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) K#majAb 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Jag är på... 😛 Detta ska bli skojj... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 mäh, vilken tonart går kompet i då? (Jag ska försöka pilla ihop något) K#majAb 😛 Mitt favvoackord 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
infinitebeat Postat 18 mars 2005 Dela Postat 18 mars 2005 Låter riktigt kul det här! Räkna in mig i ledet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 19 mars 2005 Dela Postat 19 mars 2005 Hur lyckas du med såna jäkla snygga fills? (jag anmäler mig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 19 mars 2005 Hur lyckas du med såna jäkla snygga fills? (jag anmäler mig) Jag blundar och klickar till. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.