Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Är det någon som vet om det fortfarande går att köpa programmet Bandstand någonstans? Det är ju ett väldigt enkelt men pedagogiskt program att ha i undervisningen. / Celsius-musik.

Annons
Postat

Kollade runt lite och det verkar inte gå att köpa nånstans, inte ens online då Native Instrumets lät programmet gå ur tiden 2009, de rekommenderade att man använde en gratis Kontaktplayer för ljuden istället, men du hade väl inte ljuden heller vad jag förstod av din fråga?

• Gilla 1
Postat

Tack för svaret!

Jag har ett antal licenser på programmet. Det hjälper ju inte så när vi bytte datorer gick det inte att lägga in det igen. Men jag har visserligen fixat en "fulversion" tyvärr utan keyen. Så ditt tips borde faktiskt funka för mig!

Så tack för det! Celsius-musik / Uppsala

Postat

Det går att flytta programmet utan att behöva ominstallera eller menar du att programmet inte startade efter det att du installerat det?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.